دستیار وزیر امور خارجه: واکسن بیشتری وارد می گردد

به گزارش لیسون، دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به ورود محموله تازه واکسن کرونا امروز (پنجشنبه) به کشور، گفت که کوشش در این راستا ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می گردد.

دستیار وزیر امور خارجه: واکسن بیشتری وارد می گردد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، رضا زبیب دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در حساب کاربریش در توئیتر با اشاره به ورود محموله نو واکسن کرونا به کشور نوشت: پنج روز پیش نوشتم کوشش زیادی برای خرید واکسن شده، واردات ثبات پیدا نموده و ادامه می یابد.

وی اضافه نمود: کوشش ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می گردد.

دستیار وزیر امور خارجه با بیان این که همراهی وزارت بهداشت و بانک مرکزی دلگرم کننده است، گفت: شرایط کرونا سخت، اما خدمت برای مردم شیرین است.

وی در توئیت دیگری نوشت: این خرید در واقع یک و نیم میلیون دُز است که به دلایل فنی بنا بود 300 دُز روز شنبه وارد گردد. نوع بسته بندی موجب شده امروز 1056000 دُز بارگیری گردد و انشاءالله روز شنبه 444000 دُز تکمیلی وارد می گردد و البته واردات ادامه خواهد داشت.

رضا زبیب پیش از این در یک رشته توئیت به اقدامات اجرا شده به وسیله این وزارتخانه پس از شیوع ویروس کرونا و رایزنی ها و کوشش های اجرا شده در راستای خرید و واردات واکسن کرونا پرداخت. (اینجا بخوانید)

سید رسول مهاجر معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه این هفته در گفت وگویی اعلام نموده بود که محموله نو واکسن کرونا این هفته وارد کشور می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1713

به "دستیار وزیر امور خارجه: واکسن بیشتری وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار وزیر امور خارجه: واکسن بیشتری وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید