کتاب سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در مشهد رونمایی می گردد

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در مشهد، دبیر سوگواره ملی عکس مسیررضا(ع) با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیررضا(ع) در بیستم شهریورماه، گفت: نمایشگاهی از آثار پذیرفته شده نیز افتتاح خواهد شد بعلاوه در این روز رونمایی از کتاب آثار برگزیده را هم خواهیم داشت.

کتاب سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در مشهد رونمایی می گردد

وحید بیات درباره حاضران در مراسم اختتامیه شرح داد: عکاسان، برگزیدگان عکاسی این دوره، چهره ها و شخصیت های مرتبط با حوزه عکاسی مستند زیارت در این مراسم شرکت خواهند داشت و نفرات برتر در اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بیات تعداد آثار ارسالی به سوگواره عکس ملی مسیرالرضا(ع) را 642 اثر عنوان و تأکید کرد: به لطف خدا و استقبال بی نظیر عکاسان از پیاده روی دهه سرانجامی صفر، 76 عکاس آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند و بنا بر نظر هیئت داوران بخش قابل توجهی از این آثار از کیفیت مطلوب برخوردار بودند.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) ادامه داد: پس از آنالیز داوران در نهایت 40 اثر از 24 عکاس به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که همزمان با مراسم اختتامیه، در سالن موزه مؤسسه فرهنگی قدس نمایشگاهی از این آثار برپا می گردد و عموم مردم می توانند به مدت یک هفته از این نمایشگاه بازدید نمایند.

وی در سرانجام اعلام کرد: سوگواره عکس مسیرالرضا(ع) با موضوع زائران پیاده رضوی در پی توجه ویژه به عکاسی زیارتی در حوزه مستند و بعلاوه برجسته سازی فرهنگ خاص زائر پیاده بود که البته این سال ها نیز مورد غفلت عکاسان نبوده است و ما در این سوگواره در نظر داشتیم توجه ویژه ای به کوشش عکاسان این حوزه داشته باشیم.

به گزارش ایبنا؛ اختتامیه این سوگواره 20شهریورماه ساعت17 در مؤسسه فرهنگی قدس به نشانی بلوار سجاد، بین سجاد1 و 3 برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2264

به "کتاب سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در مشهد رونمایی می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کتاب سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در مشهد رونمایی می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در مشهد رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید