اطلاعیه مجموعه ورزشی آزادی درباره بلیت فروشی دربی

به گزارش لیسون، روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی اطلاعیه ای در مورد تهیه بلیت و ورود تماشاگران به استادیوم آزادی برای دربی 90 منتشر کرد.

اطلاعیه مجموعه ورزشی آزادی درباره بلیت فروشی دربی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، در این اطلاعیه آمده است:

متاسفانه یک عده سودجو با معرفی سایت های متفرقه اقدام به ثبت نام و فروش بلیت های الکترونیکی نموده که سبب مشکلاتی برای طرفداران فوتبال شده است. تنها سایت معتبر برای ثبت نام و تهیه بلیت الکترونیکی با کارت ملی از سایت Pin90.ir است و طرفداران فوتبال برای تهیه بلیت های مسابقات لیگ برتر فوتبال از مراجعه به سایر سایت ها پرهیز نمایند و مراقب افراد سودجو در این زمینه باشند.

طرفداران عزیز توجه داشته باشند، فقط پس از خرید بلیت از سامانه نسبت به حضور در استادیوم آزادی با پرینت خرید یا بارکد روی موبایل و کارت ملی راهی استادیوم شوند چرا که در خود استادیوم به هیچ وجه امکانی برای فروش بلیت دیده نشده است و از ورود تماشاگرانی که موارد فوق را رعایت ننمایند به استادیوم جلوگیری به عمل خواهد آمد.

برای این که طرفداران مسئله ای برای ثبت نام و تهیه بلیت الکترونیکی برای بازی داربی نداشته باشند از ساعت 14 چهارشنبه 27 شهریور، سایت سامانه بلیت فروشی شروع به کار نموده است و این فرایند تا 6 صبح روز دربی ادامه خواهد داشت تا طرفداران دو تیم بدون هیچ دغدغه و مسئله ای اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی نمایند.

در ضمنًً از تماشاگران عزیز تقاضا می گردد تهیه بلیت را به ساعات پایانی موکول ننمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 399

به "اطلاعیه مجموعه ورزشی آزادی درباره بلیت فروشی دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مجموعه ورزشی آزادی درباره بلیت فروشی دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید