اعلام اسامی رکابزنان ایران در روز نخست قهرمانی پیست آسیا

به گزارش لیسون، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری پیست نفرات شرکت کننده برای حضور در روز نخست رقابت های قهرمانی آسیا را خاطرنشان کرد.

اعلام اسامی رکابزنان ایران در روز نخست قهرمانی پیست آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا از فردا در شهر جاکارتای اندونزی شروع خواهد شد و نمایندگان کشورمان با رقبای خود به مسابقه می دهند. جلسه فنی مسابقات امروز برگزار گردید و این دوره از مسابقات از فردا رسماً شروع می گردد. در روز نخست طبق برنامه از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر در دو نوبت صبح و بعدازظهر به وقت تهران رکابزنان مسابقه خواهند داد. - 4 کیلومتر تعقیبی مردان رده جوانان و بزرگسالان - اومنیوم دختران رده جوانان - دور امتیازی دختران رده جوانان و بزرگسالان

اولین رقابت نمایندگان کشورمان در این مسابقات در ماده 4 کیلومترتیمی مردان در رده جوانان خواهد بود که براساس اعلام محمود پراش سرمربی تیم ملی، عماد محمدی، داوود محمدآبادی، علی لبیب و امیرحسین محمدی رکابزنان ایران در این ماده خواهند بود. این مسابقه از ساعت 10 صبح شروع می گردد.

دومین رقابت فردا را ساجده سیاحیان در رده سنی جوانان برگزار می نماید. سیاحیان در ماده اومنیوم رقابت خواهد نمود. او همچنین از ساعت 15 در رشته پوینت ریس نیز رقابت خواهد نمود. همچنین در نوبت بعدازظهر فروزان عبداللهی به عنوان تنها نماینده بانوان رده سنی بزرگسالان در ماده پوینت ریس رقابت خواهد نمود.

یکی دیگر از رشته های مهمی که در روز اول مسابقات برگزار خواهد شد، چهار کیلومتر تیمی آقایان بزرگسالان است که بهنام آرین، حسین ناطقی، محمد رجبلو و امیرحسین جمشیدیان نفرات کشورمان را در این ماده تشکیل می دهند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات امشب در جاکارتا برگزار خواهد شد و مسابقات از فردا چهارشنبه 19 دی ماه تا 23 دی ماه ادامه پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 130

به "اعلام اسامی رکابزنان ایران در روز نخست قهرمانی پیست آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی رکابزنان ایران در روز نخست قهرمانی پیست آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید