امضای قرارداد توسعه 2 برابری فولاد هرمزگان با یک شرکت ایتالیایی

به گزارش لیسون، قرارداد توسعه فولاد هرمزگان تا سقف 3 میلیون تن در حاشیه سفر رئیس جمهور به ایتالیا به امضا رسید.

امضای قرارداد توسعه 2 برابری فولاد هرمزگان با یک شرکت ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شاتا، امیر مسعود هراتیان مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان در حاشیه مراسم انعقاد این قرارداد با مدیرعامل شرکت دانیلی(Danieli)، توضیح داد: با اجرایی شدن این قرارداد که در قالب فاینانس طرف ایتالیایی می باشد ظرفیت کنونی فولادهرمزگان از 1.5 میلیون تن به 3 میلیون تن تختال در سال خواهد رسید.

وی گفت: با توجه به شرایط مثبت و امیدبخشی که پس از توافق هسته ای بوجود آمده و همچنین توجه ویژه ای که دولت تدبیر و امید به توسعه سواحل خلیج فارس و توسعه صنعت فولاد در استان هرمزگان دارد به زودی شاهد آن خواهیم بود که این استان بعنوان قطب اول فولادکشور با ایجاد ظرفیت فراوری 10 میلیون تن در سال معرفی گردد.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران خارجی بخش معدن و صنایع معدنی بخصوص فولاد توجه ویژه ای به این منطقه دارند، اضافه نمود: شرکت فولادهرمزگان با دارا بودن تکنولوژی جدید و همچنین قرارگرفتن در سواحل خلیج فارس بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد.

هراتیان گفت: با توجه به احتیاج بازار خارجی و داخلی به محصولات ویژه فراوریی فولادهرمزگان و توانایی این شرکت در فراوری محصولات ویژه علاقه مندی خاصی از طرف خریداران داخلی و خارجی برای تختالهای فولادهرمزگان وجود دارد.

مدیرعامل فولادهرمزگان خاطر نشان ساخت: با اجرای طرح توسعه، در زمان طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و بخصوص در زمان بهره برداری علاوه بر افزایش ظرفیت فراوری فولاد کشور و اشتغال پایدار مناسب، نقش این شرکت در تحقق فراوری 55 میلیون تن فولاد مهمتر می گردد.

هراتیان ضمن قدردانی از اهتمام رییس جمهور و هیات دولت برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت کشور، از حمایتهای مدیرعامل و مدیران شرکت فولادمبارکه اصفهان برای توسعه فولادهرمزگان قدردانی و تشکر نمود.

وی همچنین به نقش تلاش و تلاش کارکنان این شرکت نیز اشاره کرد و پیشرفت و کسب صندلی شایسته برای فولادهرمزگان را مرهون همت بلند نیروی انسانی این کارخانه دانست.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 567

به "امضای قرارداد توسعه 2 برابری فولاد هرمزگان با یک شرکت ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای قرارداد توسعه 2 برابری فولاد هرمزگان با یک شرکت ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید