بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آستانه 22 بهمن

به گزارش لیسون، خبرنگاران/مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آستانه 22 بهمن با صدور بیانیه ای، از عموم مردم استان جهت حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی یوم الله 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آستانه 22 بهمن

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در این بیانیه آمده است: بهمن ماه نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملت مطلع ایران و روز حرکت در جهت روشن انقلاب اسلامی و راه راهنمایی گرانه امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی و فرصتی برای سنجش حرکت انقلاب اسلامی و هموار کردن جهت آن در جهت نیل به اهداف والای اسلامی انسانی است.

انقلاب اسلامی ملت ایران با تغییر و تحولات گسترده توانست با تمسک به مکتب رهایی بخش اسلام و توکل به ذات ربوبی حضرت حق و تبعیت خردمندانه از صندلی رفیع امامت و ولایت در چهار دهه پرفراز و نشیب، مملو از افتخارات بی بدیل، سرشار از رشادت و حماسه، آکنده از مجاهدت های به یاد ماندنی هجمه های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذارد.

اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه ها و تهدیدات عبور نموده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی ریزی فتنه های پیچیده تری سعی در خدشه دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

اینک که با اوج دریافت پیشرفت ها و رشد و تعالی ایران پنجمین دهه از حیات پر برکت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به سمت قله هایعزت و افتخار و اقتدار و در آستانۀ طلوع چهل و دومین بهار فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پژواک پیغام انقلاب اسلامی ایران با در نوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی و انسانی به گوش می رسد، پیغام صلح و استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران و مکتب نورانی روح بلند دوران، خمینی کبیر در گوش میلیون ها آزادهِ حقیقت جو سرتاسر گیتی، طنین انداز شده و انعکاس صدای آن در میان ملت های مسلمان و کشورهای منطقه خاورمیانه، لرزه ای بزرگ بر اندام استکبار جهانی انداخته است، ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و بیادماندنی افتخار دیگری از وحدت حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم انقلابی و همواره در صحنه استان دعوت می نماید تا یکبار دیگر با حضور باشکوه و پر صلابت خویش در راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی یوم الله 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با امام راحل و رهبر بزرگ الشان انقلاب، عزم استوار، وحدت کلمه، همدلی و انسجام خود را به منصه ظهور برسانند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی 22 بهمن شهر اراک، راس ساعت 10 صبح از محل میدان مقاومت(واقع در انتهای خیابان قائم مقام) شروع می گردد و در جهت بلوار مهارت، خیابان جهاد و میدان شهیدان رجایی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1404

به "بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آستانه 22 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آستانه 22 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید