تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند باید استفاده از دوربین ماکرو را متوقف نمایند

به گزارش لیسون، این روزها انواع و اقسام گوشی ها به خصوص نمونه های پرچم دار شباهت زیادی به یکدیگر پیدا نموده اند و برای شاخص ماندن تا حد زیادی به دوربین خود تکیه می نمایند. به همین خاطر تقریبا تمام تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند خواهان بهره گیری از دوربین های بهتر هستند. این رقابت برای بسیاری از گوشی ها به رقابت بر سر تعداد دوربین ها تبدیل شده که در راستای دستیابی به این هدف، دوربین ماکرو نقش مهمی را ایفا می نماید.

تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند باید استفاده از دوربین ماکرو را متوقف نمایند

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به نظر می رسد چند سال قبل، تیم های بازاریابی پیروز شده اند مدیرعامل شرکت ها را به افزایش تعداد دوربین ها راضی نمایند. احتمالا این تیم ها به مدیران ارشد گفته اند که بیشتر کاربران فقط به تعداد دوربین نگاه می نمایند و هر چقدر یک گوشی دوربین های بیشتری داشته باشد از نظر کاربران از لحاظ عکاسی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

البته این فقط یک برآورد است و نمی توانیم با قاطعیت به منشأ رقابت گسترده شرکت ها بر سر تعداد دوربین ها اشاره کنیم. دلیل اصلی این موضوع هر چه که باشد، خیلی زود دوربین ماکروی نفرت انگیز در بسیاری از گوشی ها پدیدار شده است. حدود 1 سال قبل هیچ گوشی هوشمندی از دوربین ماکرو بهره نمی برد ولی حالا طوری در تمام گوشی ها دیده می گردد که گویا عضو بسیار مهمی به حساب می آید.

می دانید چرا این همه سال خبری از دوربین های ماکرو نبوده است؟ زیرا هیچ دلیل منطقی برای تعبیه دوربین ماکرو وجود ندارد. شما با بهره گیری از دوربین اصلی، اولترا واید یا حتی تله فوتو می توانید عکس های ماکرو مناسبی را ثبت کنید. در حقیقت کیفیت دوربین های ماکرو به جای اینکه بهتر شوند، بدتر شده است. گوشی وان پلاس Nord یک میان رده جذاب محسوب می گردد که از دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می برد؛ دوربین های 2 مگاپیکسلی هم از لحاظ جزئیات و کیفیت حرفی برای گفتن ندارند.

در بخش فوقانی می توانید دو تصویر ماکروی ثبت شده با دوربین گوشی های گلکسی A50 و ردمی نوت 9 را مشاهده کنید که فاقد دوربین ماکرو هستند. همان طور که می بینید، بدون احتیاج به دوربین ماکروی اختصاصی می توان احتیاجهای کاربران در این زمینه را رفع کرد.

در هر صورت، در سال 2020 دوربین های ماکرو در بین گوشی های هوشمند به پدیده ای همه گیر تبدیل شده اند. آن ها عکس های بی کیفیت و معمولی ثبت می نمایند ولی وجود آن ها به شرکت ها اجازه می دهد که در تبلیغات خود مثلا بگویند: گوشی ما از 6 دوربین بهره می برد. به همین خاطر هیچ وقت فریب تعداد دوربین های یک گوشی را نخورید و تنها به کیفیت عکس های ثبت شده توسط آن توجه کنید.

  • آیا افزایش تعداد دوربین گوشی به معنای ثبت عکس های بهتر است؟

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1157

به "تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند باید استفاده از دوربین ماکرو را متوقف نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند باید استفاده از دوربین ماکرو را متوقف نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید