ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم شروع شد خبرنگاران

به گزارش لیسون، نام نویسی از کاندیدا های انتخابات اولین میاندوره ای مجلس یازدهم برای 6 حوزه انتخابیه از امروز به مدت 7 روز شروع شد.به گزارش خبرنگار

ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم شروع شد خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، از داوطلبان انتخابات اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، آشتیان و فراهان، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و باشت، آستانه اشرفیه و میانه از ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه) شروع شد.

براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از دواطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم تا ساعت 18 روز شنبه (14 فروردین) جمعاً به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

دواطلبان از سه روش، 1- ثبت نام به وسیله اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت¬نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787 (v.Keshvar)؛ 2. ثبت نام به وسیله نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787 (v.Keshvar)؛ 3. ثبت نام به وسیله مراجعه حضوری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا ستاد انتخابات کشور (از ساعت 08:00 تا 18:00) و دریافت رسید ثبت نام، می توانند برای شرکت در این انتخابات نام نویسی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1524

به "ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم شروع شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم شروع شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید