تور دبی: جنگنده های اماراتی در15 نوبت صنعاء را بمباران کردند

به گزارش لیسون، منابع رسانه ای یمن اعلام کردند که جنگنده های اماراتی طی بامداد و صبح امروز، در 15 نوبت منطقه ها مختلف صنعاء را بمباران کردند.

تور دبی: جنگنده های اماراتی در15 نوبت صنعاء را بمباران کردند

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه تلویزیونی المسیره یمن بیان کرد که جنگنده های اماراتی وابسته به ائتلاف سعودی-آمریکایی، از بامداد امروز تا کنون، در 12 نوبت، صنعاء، مرکز یمن را بمباران نموده اند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، پایگاه خبری انصارالله یمن به نقل از یک منبع مطلع نظامی بیان کرد که شمار حملات هوایی علیه صنعاء از بامداد امروز (چهارشنبه، 19 ژانویه) تا به امروز به 15 نوبت رسیده است و هنوز آسمان صنعاء شاهد پرواز پرشمار جنگنده های ائتلاف سعودی-اماراتی است.

بنا بر این گزارش، جنگنده های اماراتی ائتلاف سعودی، بامداد امروز، فرودگاه بین المللی و اطراف آن را طی پنج نوبت، منطقه عطان را طی چهار نوبت هدف قرار دادند و علاوه بر آن، منطقه جربان واقع در شهرستان سنحان در جنوب صنعاء را نیز هدف قرار دادند. منطقه الخربه در سعوان واقع در شهرستان بنی حشیش در شرق صنعاء و خیابان دانشکده نظامی در محله الروضه در شهرستان بنی حارث واقع در شمال صنعاء از دیگر اهداف بمباران های بامداد امروز جنگنده های اماراتی بود.

پایگاه خبری انصارالله نیز نوشت که جنگنده های اماراتی، صبح امروز یک بار دیگر صنعاء و یک دانشکده در خیابان المطار واقع در شهرستان الثوره را هدف قرار داده اند و در مجموع از بامداد امروز تا به امروز طی 15 نوبت منطقه ها مختلف استان صنعاء را بمباران نموده اند.

تنها چند ساعت پس از عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در دوشنبه پیش علیه ابوظبی به علت بی توجهی آن به هشدارهای صنعاء در مورد تداوم اقدامات متجاوزانه اش در یمن، ائتلاف سعودی، بمباران منطقه ها مسکونی و هدف قرار دادن غیرنظامیان در صنعاء را تشدید کرد و مدعی شد که حملاتی هوایی علیه پایگاه ها و اردوگاه های انصارالله در صنعاء انجام داده و طی آن مخازن ذخایر تسلیحاتی و سیستم ارتباطی پهپادی یمن در جبل النبی شعیب را منهدم نموده است.

طی حملات دوشنبه شب جنگنده های ائتلاف سعودی علیه مرکز یمن، دست کم 12 غیر نظامی شهید و 11 تن مجروح شدند که بعضی از آن ها زن و کودک بودند.

هنوز شمار قربانیان حملات شب گذشته که به گفته یک منبع مطلع نظامی یمنی، با جنگنده های اماراتی صورت گرفت، معین نیست.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1946

به "تور دبی: جنگنده های اماراتی در15 نوبت صنعاء را بمباران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: جنگنده های اماراتی در15 نوبت صنعاء را بمباران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید