حرکت قشنگ سرمربی سرخ ها؛ گل محمدی مدالش را به فرزند طرفدار فقید پرسپولیس هدیه داد

به گزارش لیسون، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی مدال با ارزش نایب قهرمانی آسیا را به کودکی بخشید که این روزها به خاطر درگذشت پدرش داغدار است.

حرکت قشنگ سرمربی سرخ ها؛ گل محمدی مدالش را به فرزند طرفدار فقید پرسپولیس هدیه داد

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس برای تسلیت به خانواده بهروز خورشیدیان، طرفدار فقید پرسپولیس که پس از فینال آسیا درگذشت، راهی یاسوج شد. گل محمدی در این ملاقات مدال نایب قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا را به فرزند طرفدار فقید پرسپولیس هدیه داد.

این خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد. در حالی که پرسپولیس دیروز در قائمشهر به مصاف نساجی رفت و امروز روز ریکاوری و استراحت سرخ پوشان محسوب می گردد، یحیی گل محمدی از فرصت استفاده کرد و با سفر به یاسوج، مدال خود را برای دلجویی و دلداری به کودک داغداری که در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشسته، هدیه داد.

بهروز خورشیدیان، طرفدار فقید پرسپولیس پس از فینال آسیا، بر اثر شوک و ناراحتی ناشی از شکست تیم محبوبش درگذشت. بعد از سکته قلبی این طرفدار جوان، فرزند 8 ساله این طرفدار یاسوجی گفته بود پرسپولیسی ها باید از او عذرخواهی نمایند. کمتر کسی فکر می کرد یحیی گل محمدی گلایه های این کودک را جدی بگیرد اما سرمربی پرسپولیس در رفتاری انسان محبت آمیز با سفر به یاسوج نه تنها به ملاقات این کودک داغدار رفت بلکه مدال نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا را به این کودک اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1386

به "حرکت قشنگ سرمربی سرخ ها؛ گل محمدی مدالش را به فرزند طرفدار فقید پرسپولیس هدیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت قشنگ سرمربی سرخ ها؛ گل محمدی مدالش را به فرزند طرفدار فقید پرسپولیس هدیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید