خبرنگاران آتش نشانان کاشانی 305 نفر را در جریان حوادث نجات دادند

به گزارش لیسون، کاشان- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش نشانان در جریان بروز حوادث و آتش سوزی ها در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به نجات جان 305 نفر در این شهرستان اقدام کردند.

خبرنگاران آتش نشانان کاشانی 305 نفر را در جریان حوادث نجات دادند

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی پیراسته شامگاه یکشنبه در این زمینه گفت: 474 مورد آتش سوزی و یک هزار و 205 مورد حادثه در مجموع در این شهرستان به وقوع پیوست که آتش نشان نسبت به حضور در محل اقدام کردند.

وی اضافه نمود: مهم ترین حوادثی که ماموران این سازمان در آنها به عملیات پرداختند شامل تصادف ها، سقوط از ارتفاع و چاه، ریزش آوار، آسانسور، آب افتادگی و نشست زمین، دریافت مار و حیوانات موذی و برق گرفتگی بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان همچنین خاطرنشان کرد: بروز حوادث و آتش سوزی در 6 ماهه نخست سال جاری به جان باختن 12 نفر و آسیب دیدن 70 نفر در این شهرستان منجر شده است.

وی اضافه نمود: علت آتش سوزی هایی که رخ داده شامل بی احتیاطی، اتصالی برق، پرتاب جرقه جوشکاری و مواد آتش زا، نشت مایعات قابل اشتعال، افروختن عمدی آتش، نقص فنی خودرو، نشت گاز، انتقال حرارت یا بالا بودن حرارت محیط و نقص فنی کپسول بود.

پیراسته یادآور شد: پنج ایستگاه آتش نشانی با 27 دستگاه خودروی سبک و سنگین در حال خدمات رسانی به هنگام بروز حوادث در شهرستان کاشان است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 368 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1235

به "خبرنگاران آتش نشانان کاشانی 305 نفر را در جریان حوادث نجات دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش نشانان کاشانی 305 نفر را در جریان حوادث نجات دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید