خبرنگاران آذری: اوساسونا نکونام را بخواهد با کمال میل همکاری می کنیم

به گزارش لیسون، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید نمود که اگر باشگاه اوساسونا سرمربی این تیم را بخواهد با طرف اسپانیایی همکاری خواهد نمود.

خبرنگاران آذری: اوساسونا نکونام را بخواهد با کمال میل همکاری می کنیم

سعید آذری در گفت وگو با خبرنگاران در واکنش به گزارش یک تارنمای اسپانیایی مبنی بر احتمال اقدام باشگاه اوساسونای برای به خدمت دریافت جواد نکونام به عنوان سرمربی، گفت: من این مسئله را نشنیده بودم اما اگر واقعیت داشته باشد مایه افتخار فوتبال ایران است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر پیشنهاد رسمی از سوی اوساسونا برای جذب نکونام باشد آیا باشگاه فولاد با این مسئله همکاری می نماید یا خیر گفت: قطعاً همکاری می کنیم. ما شرایط باشگاه را مد نظر قرار می دهیم و بعد از آن با طرفین همکاری خواهیم کرد. حضور یک ایرانی در اسپانیا آن هم به عنوان سرمربی خبر فوق العاده ای است و ما به آن افتخار می کنیم. اینکه برای اولین بار یک مربی ایرانی به یک کشور مطرح اروپایی برای سرمربیگری برود، اتفاق عظیمی است.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: اینکه نکونام از اوساسونا پیشنهاد داشته باشد چیز عجیبی نیست بالاخره جواد در این تیم روزهای خوبی داشته و بازیکنی محبوب بوده است. این موضوع در صورت تحقق به معنای واقعی مایه افتخار فولاد خوزستان و فوتبال ایران خواهد بود.

آذری در انتها گفت: امثال نکونام سرمایه های فوتبال ایران هستند. حضور احتمالی نکونام در اسپانیا می تواند یک تابوشکنی عظیم باشد. اگر این اتفاق رخ بدهد من این مسئله را با حضور آرمسترانگ روی ماه تشبیه می کنم. رفتن نکونام به اروپا می تواند راهگشای این باشد تا مربیان دیگر ما هم لژیونر شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 968

به "خبرنگاران آذری: اوساسونا نکونام را بخواهد با کمال میل همکاری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آذری: اوساسونا نکونام را بخواهد با کمال میل همکاری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید