خبرنگاران استاندار:فرایند اجرایی 4 طرح عمرانی چهارمحال و بختیاری شتاب می گیرد

به گزارش لیسون، شهرکرد - خبرنگاران-استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آنالیز فرایند پیشرفت چهار طرح عمده عمرانی در این استان گفت: با تصویب شورای اقتصاد مقاومتی، فرایند اجرایی طرح های راه آهن، انتقال آب بن به بروجن، راه سازی و مسکن محرومان با شتاب بیشتری دنبال می گردد.

خبرنگاران استاندار:فرایند اجرایی 4 طرح عمرانی چهارمحال و بختیاری شتاب می گیرد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اقبال عباسی چهارشنبه شب در نشست اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه احداث خط راه آهن مبارکه به سفیددشت با پیشرفت مطلوبی در حال اجرا است، اضافه کرد: تا به امروز 200 میلیارد تومان برای اجرای این طرح جذب شده است که در صورت اختصاص به موقع 200 میلیارد تومان اعتبار در مرحله بعدی، عملیات زیرساخت خط راه آهن به سرانجام خواهد رسید.

وی توضیح داد: محل ایستگاه راه آهن در مرکز استان در ورودی شهرکرد و در مجاورت میدان قمر بنی هاشم(ع) پیش بینی شده است که به دلیل وجود بعضی مسائل در تملک اراضی مورد نظر، برای تغییر راستا و معین ایستگاه در منطقه رحمتیه و در نزدیکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد انجام مطالعات لازم در دستورکار نهاده شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پیگیری تملک اراضی و همچنین مطالعه طرح تغییر راستا راه آهن به صورت همزمان انجام می گردد تا در صورت به نتیجه نرسیدن موضوع تملک، اجرای راستا جدید با سرعت وارد مرحله عملیاتی شده و احداث راه آهن با تأخیر روبه رو نگردد.

وی در مورد طرح انتقال آب بن به بروجن نیز گفت: اجرای این طرح در مرحله مناقصه محل آبگیر قرار گرفته است.

عباسی اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن را 400 میلیارد تومان اعلام و توضیح داد: نیمی از این مبلغ واریز شده است که با اختصاص بقیه اعتبارات مورد احتیاج، احداث راستا اصلی انتقال آب به سرانجام می رسد.

وی در ادامه به اجرای طرح های راه سازی در استان اشاره نمود و گفت: در نشست اقتصاد مقاومتی درباره بعضی مسائل موجود در ایجاد جاده لردگان به بروجن و راستا شهرکرد به شلمزار به ناغان به ایذه، بحث و گفتگو شد و در آینده ای نزدیک با مشارکت بانک، اجرای این طرح ها دنبال می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در لایحه بودجه سال آینده، 100 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای راستا لردگان به ایذه پیش بینی شده است.

عباسی با بیان اینکه تا به امروز 2 هزار و 440 واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری ساخته شده است، گفت: یک هزار واحد دیگر نیز با پیشرفت 60 درصدی در حال ساخت است و به زودی برای ساخت یک هزار واحد دیگر در روستاهای استان پیگیری های لازم انجام می گردد.

به گزارش خبرنگاران،چهارمحال و بختیاری دارای 10شهرستان با جمعیتی افزون بر بیش از 979هزار نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1378

به "خبرنگاران استاندار:فرایند اجرایی 4 طرح عمرانی چهارمحال و بختیاری شتاب می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار:فرایند اجرایی 4 طرح عمرانی چهارمحال و بختیاری شتاب می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید