خبرنگاران تسهیلات اشتغال 251 مددجوی کمیته امداد آستارا تامین شد

به گزارش لیسون، آستار- خبرنگاران - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا از اختصاص 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به 251 مددجوی تحت پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

خبرنگاران تسهیلات اشتغال 251 مددجوی کمیته امداد آستارا تامین شد

بهرام تسلی نیا روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته و بر اساس نوع طرح، تا سقف 500 میلیون ریال و با نرخ سود چهار درصد به هر مددجوی متقاضی قابل پرداخت است.

وی اضافه کرد: طرح های اشتغال در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدماتی و حمل و نقل اجرا می شود و مددجویان با پرورش و تولید انواع دام و طیور، قارچ، زنبورداری، کیوی کاری، خیاطی و شیرینی پزی مخارج خود را تأمین کرده و به خودکفایی می رسند.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به ساخت، خرید و تعمیر 215 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آستارا اقدام خواهد شد و بیشتر خانه ها در روستاهای محروم ساخته می شود.

تسلی نیا یادآور شد: تا پایان سال جاری 160 میلیارد ریال به عنوان مستمری مددجویان و برای توانمندسازی آنها در حوزه های مختلف پرداخت خواهد شد و افراد تحت پوشش با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده، توانمند و خودکفا شوند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و 2 هزار و 616 خانوار با چهار هزار و 900 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) آن هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1163

به "خبرنگاران تسهیلات اشتغال 251 مددجوی کمیته امداد آستارا تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسهیلات اشتغال 251 مددجوی کمیته امداد آستارا تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید