خبرنگاران مدیرعامل بوتیا : 480 نیرو در شرکت فولاد بوتیا جذب بازار کار می شوند

به گزارش لیسون، کرمان - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان گفت: استخدام نیرو در این شرکت با برنامه جذب 480 نفر به وسیله آزمون استخدامی تا شهریورماه سال آینده تحقق می یابد.

خبرنگاران مدیرعامل بوتیا : 480 نیرو در شرکت فولاد بوتیا جذب بازار کار می شوند

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا خسروی راد عصر آدینه در نشست جمع بندی سفر استاندار کرمان به بخش چترود با اشاره به اعتبار شرکت برگزار کننده آزمون استخدامی گفت: تمامی نیروهای استخدامی در این شرکت از جوانان جویای کار بخش چترود از توابع شهرستان کرمان هستند.

وی گفت: فراخوان جذب نیرو را داده ایم و مراحل ثبت نام اجرا شده که بخشی از نیروها تا اواخر فروردین ماه سال آینده به جمع پرسنل شرکت اضافه می شوند و شهریور ماه آزمون بعدی را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان ادامه داد: بالغ بر 99 درصد شاغلان شرکت فولاد بوتیای ایرانیان بومی هستند و یک درصد باقی مانده افرادی باسابقه در صنعت فولاد کشور به شمار می فرایند که تا چند صباحی مهمان شما هستند و پس از آن سکان را تحویل نیروهای بومی می دهند که این امر جزو تعهدات شرکت است.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی به صورت مستقیم برای هر نفر در این شرکت، با اشتغال غیر مستقیم 15 نفر همراه است گفت: این افراد در روستاها و شهرهای اطراف کارخانه مشغول به کار می شوند و در نهایت فعالیت صنعت به توسعه می انجامد.

خسروی راد تاکید نمود: شرکت فولاد بوتیای ایرانیان کرمان با یاری دانشگاه های کشور کار تحقیقاتی انجام می دهد و همچنین در تفاهم نامه با استانداری کرمان به عنوان مشخص مالی چترود، طرح های توسعه ای را تعریف کردیم که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اقدامات ما را در این حوزه رصد می نماید.

وی با اشاره به شدت همکاری با افتخار به عنوان شهفرایند سازمانی توسعه چترود توضیح داد: پروژه فاضلاب کرمان با همکاری فولاد بوتیا به عنوان بزرگترین پروژه تلقی می گردد که تا به امروز 300 کیلومتر را لوله گذاری کردیم.

وی اضافه نمود: تا تیرماه سال آینده تصفیه خانه ها که در پنج نقطه در حال بازسازی هستند، مدرنیزه می شوند.

خسروی راد با اشاره به تعامل سازنده با ادارات استان کرمان اضافه نمود: شرکت فولاد بوتیا تعهدات زیست محیطی و بهداشتی خود را به عنوان چراغ راه رعایت می نماید و جزو بدیهیاتی است که به آن توجه می گردد.

عملیات اجرایی 100 هکتار درخت کاری فولاد بوتیا شروع شد

مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان با اشاره به پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: کاشت یکهزار و 606 هکتار فضای سبز در اطراف این شرکت تعریف کردیم و همچنین امروز در ادامه این سیاست، عملیات اجرایی کاشت 62 هزار و 500 نهال در 100 هکتار در قالب پروژه زراعت چوب با غرس نخستین نهال توسط استاندار کرمان شروع شد.

وی اعلام کرد: زیرساخت های لازم برای آبیاری تحت فشار و قطره ای در در یکهزار و 200 هکتار از اراضی درخت کاری شده، اجرا می گردد.

خسروی راد بیان داشت: بنا بر اعلام مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان کشت سه سال گذشته درختان بادام تلخ شرکت فولاد بوتیای ایرانیان به ثمر می نشیند لذا سال 1400 برداشت این محصول را داریم.

وی اضافه نمود: شرکت فولاد بوتیای ایرانیان 600 هکتار بادام تلخ کاشت نموده و مابقی پروژه ها گونه های مطالعه شده با همکاری دانشگاهیان و کارشناسان است که تحقق یافت.

فرایند عملیات اجرایی طرح های فراوریی فولاد بوتیا در کرمان

مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان با بیان اینکه یکی از کارخانه های نادر فولادی را سال آینده به بهره برداری می رسانیم گفت: عملیات راه اندازی پروژه واحد ذوب ریختگری این شرکت به صورت انفرادی از یک ماه قبل شروع شده و با ادامه بدون وقفه، این طرح تا عید نوروز به بهره برداری می رسد و در این طرح فعالیت بخش داخلی و خارجی مطابق برنامه ریزی پیش می رود.

وی با اشاره به پشتیبانی استانداری کرمان و دستگاه های اجرایی عنوان نمود: نیروگاه سیکل ترکیبی تا نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد و پروژه گندله سازی در مرحله فراوری و توزیع محصول است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1499

به "خبرنگاران مدیرعامل بوتیا : 480 نیرو در شرکت فولاد بوتیا جذب بازار کار می شوند" امتیاز دهید

2 کاربر به "خبرنگاران مدیرعامل بوتیا : 480 نیرو در شرکت فولاد بوتیا جذب بازار کار می شوند" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل بوتیا : 480 نیرو در شرکت فولاد بوتیا جذب بازار کار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید