دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2

به گزارش لیسون، نسخه کامل فیلم کمدی پرفروش تگزاس2 به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سیدابراهیم عامریان چهارشنبه 27 شهریور ماه در سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می شود.

دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، این فیلم دنباله فیلم سینمایی تگزاس است و در تاریخ 28 فروردین 1398 در سینماهای ایران اکران شده است.

پس از ماجراهای قسمت اول تگزاس ساسان (سام درخشانی) به همراه بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) به ایران برمی گردند.

پدر بهرام آقا بابک (مهدی هاشمی) و مادر ساسان سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آنها می آیند، اما ساسان نمی داند که آن دو زن و شوهر هستند. بهرام با یک اشتباه جدید دلارهای خود در چمدان جاساز کرده، چمدان جابه جا می شود، آدم های کارلوس به سراغ آنها می آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجراهای جدیدی می شوند….

سام درخشانی، مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، نادر سلیمانی، رضا ناجی، بهرنگ علوی از بازیگران این فیلم هستند.

· نسخه پیش فروش رمزدار این فیلم از روز سه شنبه 26 شهریورماه قابل دانلود است. که رمز آن در ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 27 شهریورماه به شماره همراه خریداران ارسال می شود. و پس از آن به صورت مستقیم قابل دانلود است.

لینک دانلود با حجم نیم بها

جهت دانلود این فیلم با بالاترین کیفیت اینجا را کلیک کنید

جهت اطلاع از آخرین عناوین منتشر شده در سینمای خانگی به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی www.instagram.com/halaldownload بپیوندید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 397

به "دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2" امتیاز دهید

2 کاربر به "دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید