درج نام ترامپ روی چک های 1200 دلاری جبران خسارت کرونا

به گزارش لیسون، نام و امضای دانلد ترامپ روی چک های 1200 دلاری ثبت می گردد که برای جبران خسارت مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا در اختیار مردم آمریکا قرار می گیرد.

درج نام ترامپ روی چک های 1200 دلاری جبران خسارت کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، هر چند مسئولان ارشد خزانه داری آمریکا هنوز درباره این موضوع اظهار نظر نکرده اند اما گفته می گردد ثبت نام و امضای رئیس جمهوری آمریکا روی تمام چک ها فرآیند رسیدن این چک ها را به دست میلیون ها آمریکایی دست کم چند روز تا چند هفته به تاخیر بیندازد.

از آنجا که بسیاری از کارمندان آمریکایی در دوران شیوع کرونا دورکاری می نمایند، یک گروه از کارشناسان اداره خدمات درآمد داخلی در حال برنامه ریزی برای افزودن نام ترامپ روی چک های 1200 دلاری هستند. در واقع این دستور روز سه شنبه ها به آنها داده شد. پیش تر قرار بود پایین این چک ها فقط عبارت جبران خسارت مالی نوشته گردد اما رئیس جمهوری آمریکا در کوشش برای تمام کردن این اقدام به نام خود تصمیم گرفته است امضای معروف دانلد ترامپ را به آن بیفزاید.

کاخ سفید و وزارت خزانه داری آمریکا هنوز به ماجرای نوشتن نام ترامپ روی چک ها واکنش نشان نداده اند اما می گویند مردم سر وقت چک های 1200 دلاری را دریافت می نمایند. از سوی دیگر، روزنامه نیویورک تایمز بیان کرد نوشتن نام یک فرد روی چک هایی که از سوی دولت آمریکا برای مردم صادر می گردد، کاری غیرقانونی است و پروتکل مربوط به این اقدام را نقض می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 938

به "درج نام ترامپ روی چک های 1200 دلاری جبران خسارت کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درج نام ترامپ روی چک های 1200 دلاری جبران خسارت کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید