درخواست آجرلو از اعضای هیئت مدیره استقلال، کسی در تمرینات حاضر نشود

به گزارش لیسون، مدیرعامل باشگاه استقلال در جلسه ای از اعضای هیئت مدیره درخواست می نماید برابر نظر سرمربی هیچ کسی در محل تمرین تیم حضور پیدا نکند.

درخواست آجرلو از اعضای هیئت مدیره استقلال، کسی در تمرینات حاضر نشود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزازی دانشجو، پیش از تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه استقلال شلوغی تمرین آبی پوشان یکی از معضلات بزرگ فرهاد مجیدی بود، حضور نوبتی اعضای هیئت مدیره استقلال در محل تمرینات این تیم باعث ایجاد حساسیت های کاذب می شد به همین علت مجیدی از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد تدبیری اتخاذ گردد که بازیکنان به دور از هیاهو و حاشیه به تمرینات خود بپردازند.

مدیرعامل باشگاه به مجیدی قول داد در اسرع وقت این اتفاق حل و فصل گردد، اما با این وجود پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره استقلال همچون دوره مدیریت احمد مددی در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا می کرد تا اینکه گویا آجورلو در جلسه ای از اعضای هیئت مدیره درخواست می نماید برابر نظر سرمربی هیچ کسی در محل تمرین تیم حضور پیدا نکند.

پس از توصیه آجورلو دیگر هیچ یک از اعضای هئیت مدیره در محل تمرین استقلال حضور پیدا نکردند و روال دوره مدیریت مددی به کلی تغییر کرد. نکته جالب توجه این بود که حتی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در تمرینات استقلال شرکت نکرد تا به این ترتیب به سایر اعضای هیئت مدیره این پیغام را بدهد که اختیار تمرین و بازی در حیطه وظایف سرمربی است و هیچ کسی اجازه ندارد در حوزه اختیارات مجیدی مداخله کند.

از طرفی هیئت مدیره باشگاه مصوب نموده است موضع گیری در مورد مسائل مدیریتی و فنی صرفاً به وسیله رسانه رسمی باشگاه انجام می پذیرد و اعضا به صورت انفرادی حق اظهارنظر مستقیم و بدون هماهنگی را ندارند.

به نظر می رسد نسخه آجورلو برای کاهش حاشیه های پیرامون باشگاه استقلال با این فرمول تا به امروز جواب داده و همین عامل باعث شده است آرامش نسبی در این مجموعه حاکم گردد و کادر فنی به شدت از این موضوع رضایت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1865

به "درخواست آجرلو از اعضای هیئت مدیره استقلال، کسی در تمرینات حاضر نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست آجرلو از اعضای هیئت مدیره استقلال، کسی در تمرینات حاضر نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید