در جستجوی فریده پرفروش ترین در هنر و تجربه

به گزارش لیسون، فروش مستند در جستجوی فریده ساخته کوروش عطایی و آزاده موسوی از مرز صد میلیون تومان گذشت و پر فروش ترین فیلم چهار سال اخیر این گروه سینمایی شد.

در جستجوی فریده پرفروش ترین در هنر و تجربه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه هنروتجربه، فیلم در جستجوی فریده که از چندی قبل در گروه هنروتجربه اکران خود را شروع نموده است، پرفروش ترین مستند گروه هنروتجربه در چهار سال اخیر شد.

در جستجوی فریده درباره زنی به نام فریده است که چهل سال پیش در حرم امام رضا(ع) رها می گردد و بعد از انتقال به شیرخوارگاه، توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته می گردد و حالا برای اولین بار به ایران سفر می نماید تا زادگاهش را ببیند و خانواده واقعی اش را بیابد.

این مستند که تاکنون در جشنواره های مختلف و معتبری همچون، جشن سینمای ایران، جشن مستقل سینمای مستند، جشنواره بین المللی سینما حقیقت، جشنواره جهانی فجر و ...به نمایش درآمده و توانسته جوایز متعددی را از آن خود کند.

مستند در جستجوی فریده در جشنواره بین المللی سینما حقیقت جایزه بهترین فیلم هنر و تجربه، بهترین تدوین، بهترین موسیقی و جایزه ویژه دبیر را دریافت نموده است. همچنین جایزه بهترین فیلم مستند از بیستمین جشن سینمای ایران، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از جشن مستقل سینمای مستند، بهترین مستند آموزشگاه سینما سینما و... را تا کنون از آن خود کند.

عوامل فراوری مستند در جستجوی فریده عبارتند از: کارگردانان: آزاده موسوی و کوروش عطائی؛ مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی؛ صدابردار: حسن شبانکاره؛ تدوینگر: حمید نجفی راد؛ صداگذار: انسیه ملکی؛ موسیقی: افشین عزیزی؛ مدیر فراوری و عکاس: شاهین دانشفر؛ دستیار کارگردان: صدف صادقیان پور؛ تهیه کنندگان: آزاده موسوی و کوروش عطائی؛ با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 133

به "در جستجوی فریده پرفروش ترین در هنر و تجربه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جستجوی فریده پرفروش ترین در هنر و تجربه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید