دکوراسیون منزل با رنگ بنفش در تناژ ها و سایه های متنوع

به گزارش لیسون، دکوراسیون منزل با رنگ بنفش یکی از مدرن ترین، آسایش بخش ترین و لوکس ترین رنگ هایی است که می گردد در دکوراسیون منزل استفاده کرد. اما برای داشتن دکوراسیونی به رنگ بنفش باید به یک سری نکات توجه کرد که در این مطلب بطور خلاصه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. در استفاده از رنگ بنفش در خانه باید احتیاط کنید و سعی کنید این رنگ را بصورت ترکیبی با رنگ های دیگر بهره ببرید. برای مثال وسایلی مانند مبلمان راحتی با پارچه بنفش را می گردد با کوسن هایی از رنگ متضاد تزیین کرد تا در کنار پایه چوبی مبلمان، احساس لوکس بودن را بخود بگیرند، بعلاوه چنین ترکیبی از اغوا کنندگی و اغراق در استفاده از رنگ بنفش هم تا حد بسیار زیادی می کاهد. بنابراین تمرکز کردن تنها بروی رنگ بنفش نمی تواند نتیجه چندان خوبی در پی داشته باشد.

دکوراسیون منزل با رنگ بنفش در تناژ ها و سایه های متنوع

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

برای داشتن دکوراسیونی تمام مدرن از رنگ بنفش بهتر است از تناژ بنفش متمایل به خاکستری در دکوراسیون بهره ببرید تا تاکید بیشتری بروی نوین گرایی داشته باشید. همچنین رنگ بنفش می تواند فضا را بیش از حد رسمی و مجلسی نشان بدهد به همین خاطر باید ویژگی هایی را به خانه اضافه کنید که دقیقا برعکس این حس را ایجاد نمایند. برای مثال داشتن دیواری با بافت آجری برآمده و یا اضافه کردن فرش یا قالی دستباف به دکوراسیون منزل، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حس غیر رسمی بودن در فضای خانه باشد.

رنگ بنفش بنوعی غم و پریشانی را از زندگی ما دور می نماید و طرحی شاد و الهام بخش چه برای بچه ها و چه برای افراد مسن ایجاد می نماید. بهترین چیز در خصوص رنگ بنفش بافتی است که این رنگ در خانه بوجود می آورد. این رنگ نه تنها لطیف بنظر می رسد بلکه حس گرم بودن در محیط را هم بوجود می آورد. رنگ بنفش بلافاصله به دکوراسیون اتاق لطافت و گرمی را عرضه می نماید. البته شما می توانید با انتخاب تناژها متفاوت، شدت این حس را کم و زیاد کنید. در ادامه نمونه هایی از رنگ بنفش در دکوارسیون داخلی منازل را مشاهده می کنید.

دکوراسیون منزل با رنگ بنفش

منبع: اتاق
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1220

به "دکوراسیون منزل با رنگ بنفش در تناژ ها و سایه های متنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون منزل با رنگ بنفش در تناژ ها و سایه های متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید