زلاتان: درباره تمدید قرارداد پیولی چیزی نمی دانستم، در میلان هر روز چیز جدیدی به گوش مان می رسد

به گزارش لیسون، ستاره سوئدی خط حمله تیم فوتبال میلان می گوید از ماجرای تمدید قرارداد سرمربی ایتالیایی این تیم آگاه نبوده است.

زلاتان: درباره تمدید قرارداد پیولی چیزی نمی دانستم، در میلان هر روز چیز جدیدی به گوش مان می رسد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ که در رجحان 2 بر یک بامداد امروز (چهارشنبه) میلان مقابل ساسولو، هر دو گل روسونری را در این ملاقات خارج از خانه به ثمر رساند و این تیم را به رده پنجم جدول رده بندی این رقابت ها رساند و حداقل سهمیه حضور در رقابت های لیگ اروپایش قطعی شد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: بازی سختی را مقابل تیمی بردیم که فوتبال خوبی ارائه می نماید، اما ما برای کسب پیروزی به اینجا آمده بودیم. ما در حال اجرا کارهای خوبی هستیم، اما فصل هنوز تمام نشده است. ما هنوز در کوشش برای رسیدن به هدف مان هستیم. ما به دنبال کسب صندلی پنجمی لیگ هستیم، اما کسب سهمیه هم اتفاق خوبی است.

زلاتان 38 ساله که قرارداد قرضی شش ماهه اش با میلان در خاتمه فصل جاری به اتمام می رسد، همچنین درباره آینده حرفه ای خود گفت: من هنوز سه بازی دیگر و به عبارتی 10 روز دیگر در اینجا در پیش دارم، اما کسی چیزی به من نگفته است و من انتظار چیز دیگری را ندارم.

مهاجم سوئدی روسونری همچنین درباره تمدید قرارداد استفانو پیولی تا سال 2022 که به نوعی غافلگیرکننده بود چون گفته می شد حضور رالف رانگنیک روی نیمکت میلان قطعی است، اظهار داشت: من درباره تمدید قرارداد پیولی چیزی نمی دانستم. در میلان هر روز چیز جدیدی به گوش مان می رسد.

وی در جمع بندی صحبت هایش تأکید کرد: من در کوشش هستم، تیم حس خوبی دارد و همه خوشحالیم. از زمانی که من به میلان آمده ام، با توجه به نتایج کسب شده، باید در رده دوم جدول رده بندی باشیم.

شاگردان استفانو پیولی در سه بازی خاتمهی خود به ترتیب باید به مصاف تیم های آتالانتا، سامپدوریا (خارج از خانه) و کالیاری بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1021

به "زلاتان: درباره تمدید قرارداد پیولی چیزی نمی دانستم، در میلان هر روز چیز جدیدی به گوش مان می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان: درباره تمدید قرارداد پیولی چیزی نمی دانستم، در میلان هر روز چیز جدیدی به گوش مان می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید