زن خشن دستگیر شد

به گزارش لیسون، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن زورگیری اطلاع داد که به عنوان مسافر سوار خودروها شده و با اعمال خشونت وجوه نقد رانندگان را سرقت می کرد.

زن خشن دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران عظیم در مصاحبه با فارس از دستگیری زنی اطلاع داد که به عنوان مسافر، سوار خودروهای مسافربری شده و با اعمال خشونت وجوه نقد رانندگان را سرقت می کرد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زورگیری زنی از راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و ضرب و شتم راننده آن، آنالیز موضوع به صورت ویژه در دستور کار نهاده شد.

وی توضیح داد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی پیروز شدند زن دزد مسافر نما را ساعاتی پس از سرقت در محدوده سرقت شناسایی و دستگیر نمایند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران عظیم با اشاره به کشف 120 میلیون ریال وجه نقد و دو قبضه سلاح سرد از دزد، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری 135 آزادی به 10 فقره زورگیری در محدوده استاد تعیین اعتراف کرد.

سرهنگ حسنوند بابیان اینکه شناسایی مالباختگان و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی در دستور کار واقع شده است، گفت: رانندگان از سوار کردن مسافرهای مشکوک و بین راهی خودداری کرده و در صورت مواجهه با دزدان از انجام اعمال خودسرانه خودداری کرده و موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1398

به "زن خشن دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن خشن دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید