سرمایه گذاری آسیا در تجدیدپذیرها از نفت و گاز جلو می زند

به گزارش لیسون، سرمایه گذاری روی تجدیدپذیرها در آسیا - اقیانوسیه تا سال میلادی آینده از هزینه صرف شده روی پروژه های اکتشاف نفت و گاز در این منطقه پیشی خواهد گرفت.

سرمایه گذاری آسیا در تجدیدپذیرها از نفت و گاز جلو می زند

از سفر با قیمت تورهای مسافرتی پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، آنالیز جریان سرمایه گذاری های انرژی از سوی شرکت ریستاد انرژی نشان داد مجموع هزینه صرف شده روی منابع تجدیدپذیر در آسیا از هزینه فراوری و اکتشاف در سال 2020 پیشی خواهد گرفت.

طبق گزارش این شرکت مشاوره، مجموع هزینه صرف شده روی منابع تجدیدپذیر در آسیا - اقیانوسیه تا سال 2020 به بیش از 30 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت و هند، استرالیا و سایر کشورهای آسیایی مانند ویتنام، تایوان و کره جنوبی اصلی ترین مقصدهای سرمایه گذاری در آسیا خواهند بود.

در گزارش ریستاد انرژی چین که بزرگترین سرمایه گذار در انرژی های تجدیدپذیر بوده و همچنین سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش بالادستی نفت و گاز دارد، به طور جداگانه مورد آنالیز قرار گرفته است.

به گفته گرو فاروجیو، مدیر تجدیدپذیرها در ریستاد انرژی، هر یک از این کشورها پیشرفت های بزرگی در توسعه همه نوع انرژی تجدیدپذیر از جمله انرژی بادی فراساحلی داشته اند و مهم تر از همه، بیشتر آنها اهداف بزرگی دارند که بر گنجانده شدن منابع نیروی تجدیدپذیر در سبد انرژی آنها تاکید دارد.

سرمایه گذاری در تجدیدپذیرها به واسطه سیاست های دولتی در سراسر این منطقه مورد حمایت قرار گرفته است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، شرکت ریستاد انرژی انتظار دارد تجدیدپذیرها تا سال 2020 به رشد قوی که در سال 2018 مشاهده شد ادامه دهند. کشورهای این منطقه همچنان با چالش اتلاف انرژی در هنگام ارسال روبرو هستند که روی درآمدها تأثیر می گذارد و ابهامات سیاستی را ایجاد می نماید.

در استرالیا اعتماد سرمایه گذار بالا بوده و این کشور بیش از 105 گیگاوات پروژه خورشیدی، بادی و ذخیره سازی و همچنین شمار زیادی نیروگاه زغال سوز فرسوده دارد که باید جایگزین شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 682

به "سرمایه گذاری آسیا در تجدیدپذیرها از نفت و گاز جلو می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری آسیا در تجدیدپذیرها از نفت و گاز جلو می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید