آغاز طوفانی پرسپولیس در جابجایی ، توافق با 3 ستاره مد نظر یحیی

به گزارش لیسون، اگر چه هنوز یک بازی از فصل نوزدهم لیگ برتر باقی مانده است اما پرسپولیس برای فصل آینده با 3 بازیکن مد نظر یحیی به توافق رسیده است.

آغاز طوفانی پرسپولیس در جابجایی ، توافق با 3 ستاره مد نظر یحیی

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس لیست 7 نفره ای را برای فصل بعد در اختیار باشگاه گذاشت تا مدیران این تیم برای جذب آنها اقدام نمایند. اگر چه هنوز یک هفته از لیگ برتر فوتبال باقی مانده است اما طبق اخباری که از باشگاه شنیده می گردد پرسپولیس توانسته با 3 بازیکن مد نظر یحیی به توافق برسد.

حامد لک که در میان دروازه بانان لیگ فزونی گزینه در دسترسی برای پرسپولیس بود با توجه به اتمام قراردادش با ماشین سازی مذاکراتی با سرخها داشته که توافقی هم در این زمینه صورت گرفته است. اگرچه بعضی از طرفداران پرسپولیس در مورد جذب او موضع گرفته اند اما با توجه به ممنوعیت جذب گلر خارجی و تحت قرارداد بودن رشید مظاهری و پیغام نیازمند، حامد لک اگر پیروز به کنترل حواشی خود گردد گزینه مناسبی برای حضور در قفس توری سرخ ها خواهد بود.

پرسپولیس با توجه به ضعف و کمبود بازیکن در جناحین دو بازیکن کناری تیم های اصفهانی را در لیست خرید خود قرار داده بود.

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست ذوبآهن که از نیم فصل صحبت از حضور او در پرسپولیس بود اگر اتفاق غیرمنتظره ای نیفتد به زودی قرارداد خود با سرخ ها را امضا خواهد نمود تا دوباره شاگر یحیی گل محمدی در پرسپولیس گردد. مدافع رونده ای که می تواند بسیاری از مسائل خط دفاعی سرخ ها در جناح راست را رفع کند.

و گزینه آخر هم که امروز خبر توافق او با پرسپولیس منتشر شده سعید آقایی مدافع چپ سپاهان است که حتی چند هفته پیش از اتمام قراردادش با سپاهان، شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود. مدافعی که البته حتی پیش از استعفای قلعه نویی که اعلام شده بود جایی در لیست فصل بعد سپاهان ندارد. آقایی قرار است جایگزین محمد انصاری مصدوم در لیست پرسپولیس گردد که قطعا نیم فصل اول لیگ بیستم را از دست داده است.

در صورتی که این 3 بازیکن طی روزهای آینده قرارداد رسمی خود با پرسپولیس را منعقد نمایند سرخ ها آغاز طوفانی در فصل جابجایی داشته اند و مسئولان این باشگاه پیروز به جذب تقریبا 50 درصد از لیست خرید یحیی شده اند. 3 بازیکنی که فاز دفاعی سرخ ها را ترمیم خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1144

به "آغاز طوفانی پرسپولیس در جابجایی ، توافق با 3 ستاره مد نظر یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طوفانی پرسپولیس در جابجایی ، توافق با 3 ستاره مد نظر یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید