فهرست خرید مجیدی برای استقلال معین شد، کادر فنی با سه فرد جدید

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست فوق العاده عصر پنجشنبه خود فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی نیم فصل دوم آبی پوشان انتخاب کردند تا وی به عنوان جانشین آندره استراماچونی به کار ادامه دهد.

فهرست خرید مجیدی برای استقلال معین شد، کادر فنی با سه فرد جدید

مجیدی که پیش از این با انتشار پستی اعلام نموده بود از حضور در استقلال و جانشینی استراماچونی انصراف داده است، پس از مذاکراتی که روز پنجشنبه با وی صورت گرفت، پذیرفت که راهنمایی آبی پوشان را در ادامه فصل برعهده بگیرد. البته او با هیات مدیره استقلال بر سر مدت قرارداد اختلاف نظر داشت.

با این حال خبرنگاران کسب اطلاع کرد که مجیدی فهرست بازیکنان مد نظرش برای نیم فصل دوم را به هیات مدیره ارائه نموده است. در این فهرست پژمان منتظری، پاتوسی، حسن بیت سعید، ارسلان مطهری و محسن فروزان حضور دارند.

همچنین وی خواهان اضافه شدن یک مربی اسپانیایی به کادر فنی استقلال شده که مورد موافقت اعضای هیات مدیره قرار گرفته است. براساس تصمیم سرمربی جدید آبی پوشان، بهزاد غلامپور همچنان به عنوان مربی دروازه بان های این تیم به فعالیتش ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر سرمربی جدید آبی ها چند بازیکن را در فهرست مازاد قرار خواهد داد که هنوز اسامی آنها اعلام نشده چرا که منتظرند اول شرایط قرارداد بازیکنان جدید معین گردد و بعد خروجی ها را اعلام نمایند.

مجید نامجومطلق، مربی اسپانیایی، مربی بدنساز انگلیسی، بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی کادر مربیگری تیم استقلال را تشکیل خواهند داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 721

به "فهرست خرید مجیدی برای استقلال معین شد، کادر فنی با سه فرد جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خرید مجیدی برای استقلال معین شد، کادر فنی با سه فرد جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید