لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، یاران طیبی فردا به میدان می فرایند

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا فردا شنبه تیم بنفیکا میزبان تیم برتیواوی فالو مجارستان است.

لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، یاران طیبی فردا به میدان می فرایند

با ما سفر کنید و با تور اروپا تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

حسین طیبی بازیکن ایرانی تیم بنفیکا در آستانه این مسابقه گفت: تیم آماده است. ما این روزها تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و سخت تمرین می کنیم. امیدوارم دیگر مصدومیتی نداشته باشیم و بتوانیم بهترین ترکیب خود را در تمام بازی های آینده داشته باشیم.

طیبی ادامه داد: هر بازی برای ما مهم است. ما مسابقات مختلفی را انجام می دهیم و در هر یک از آنها می خواهیم گام به گام جلو برویم و با هم به عنوان یک تیم برای پیروزی در هر بازی بجنگیم. این تنها راه رسیدن به اهداف ما در سرانجام فصل است.

بازیکن ایرانی تیم فوتسال بنفیکا تاکید نمود: تنها چیزی که ما از دست داده ایم این است که هواداران خود را در کنار خود داشته باشیم. امیدوارم این شرایط همه گیری ویروس کرونا به زودی به سرانجام برسد و مردم از سراسر دنیا بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1448

به "لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، یاران طیبی فردا به میدان می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، یاران طیبی فردا به میدان می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید