مداخله خارجی در قره باغ غیرقابل قبول است

به گزارش لیسون، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که تشدید نبردها در قره باغ بسیار نگران کننده و هرگونه مداخله غیرقابل قبول است.

مداخله خارجی در قره باغ غیرقابل قبول است

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، پیتر استانو، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که تشدید نبردها در قره باغ بسیار نگران کننده و هرگونه مداخله غیرقابل قبول است.

وی در جلسه مطبوعاتی کمیسیون اروپا اظهار داشت که در این درگیری هیچ دخالتی قابل قبول نیست و تشدید درگیری ها بسیار نگران کننده است چراکه می تواند عواقب جدی برای ثبات منطقه داشته باشد.

وی تأکید کرد که نماینده عالی آقای بورل با وزیران خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان تلفنی گفت وگو نموده است و می خواهد با گفت وگو با هر گروه دیگری در این درگیری در انتها دادن به آن یاری کند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، ترکیه که رابطه پیچیده و پرتنشی با اتحادیه اروپا دارد، حمایت کامل خود را از آذربایجان نشان داده است. ایروان و جدایی طلبان، آنکارا را به مداخله سیاسی و نظامی در این درگیری ها متهم نموده اند.

آرائیک هارطونیان، رئیس منطقه ناگورنو قره باغ گفت: ترکیه نیز علیه قره باغ می جنگند. بالگردهای ترک و نیروهای مزدور از سایر کشورها حضور دارند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1128

به "مداخله خارجی در قره باغ غیرقابل قبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مداخله خارجی در قره باغ غیرقابل قبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید