مقاله: پارک های Xcaret مکزیک

به گزارش لیسون، Xplor و Xplor Fuego هر دو خصوصیت ماجراجویی روزانه و شبانه در زمین بازی را دارند. این پارک طی میلیون ها سال در زمینی صخره ای ایجاد شده؛ سقوط یک شهاب سنگ در منطقه نیز به تسریع فرایند ایجاد آن تأثیر داشته است. هجوم آدرنالین هیجان را روی زمین، در آب، بالای کوه­ها و به سمت عجایب زیرزمینی فرا می­خوانند. ماجراجویی هنگام غروب آفتاب، وقتی Xplor به Xplor Fuego تبدیل می­شود، شدت می­یابد. مشعل ها و آتش بازی ها با جلوه ای چشمگیر و مرموز، جاذبه های پارک را نمایان می­کنند. جلیقه های نجات، کمربند ایمنی و کلاه ایمنی فراهم است. هزینه استفاده از بوفه، تنقلات و نوشیدنی های غیر الکلی همراه فی ورودی حساب می­شود.

مقاله: پارک های Xcaret مکزیک

جدیدترین فعالیت درXplor ، سفر زیرمینی است که شامل امکانات پیاده روی در مناظر دیدنی زیرزمینی، بازدید از رودخانه­های کم عمق، سرسره های آبی و موانع شگفت آور است. از بین دو مسیر یکی را انتخاب کنید، یکی از نظر جسمی چالش برانگیز است و دیگری قابل تأمل می­باشد. کفش ضدآب خود را فراموش نکنید.

هتل Xcaret مکزیک یک اقامتگاه وسیع است که در بین دریای کارائیب و پوشش گیاهی قرار گرفته و با آبگیرها و رودخانه ها پوشیده شده است. مجموعه 900 اتاقی که تلفیقی از هنر و معماری معاصر مکزیک، ترکیبی از 10 رستوران، هشت بار و آبگرم muluk می­باشد. اقامتگاه­ها شامل سوئیت های خانوادگی و ساختمان­های مخصوص بزرگسالان هستند. بالکن باغچه سوئیت، مجهز به یک حمام کم ارتفاع و وان حمام سنگی است، که امکان تماشای میمون های مشغول بازی روی درختان را فراهم می­کند.

از بیش از 160 پله بالای فانوس دریایی Scenic بالا بروید تا چشم انداز وسیع پارک و فراتر از دریا را تماشا کنید. یکی از چهار سرسره آبی مارپیچ را انتخاب کنید؛ اینجا دو مسیر آهسته و دو مسیر سریع وجود دارند که شما را به پایین چاه (دهانه های برکه مانند به سمت دیواره سفره­های آب زیرزمینی منطقه) پرتاب می­کنند. هرچه سرسره سریعتر باشد، سواری هیجان انگیزتر است.

منبع مقاله: پارک های Xcaret مکزیک

انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1875

به "مقاله: پارک های Xcaret مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک های Xcaret مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید