پس از آتش سوزی چه بر سر کلیسای نتردام آمد؟

به گزارش لیسون، چند روز پس از آتش ویران کننده که سقف و منار مخروطی کلیسای نتردام را نابود کرد، بازرسان و عکاسان توانستند نگاهی به آسیبی که به داخل کلیسا واردشده بود بیندازند، شامل حفظ تعدادی از مصنوعات ارزشمند و مجسمه هایی که در میان ستون های خردشده و سقف بشدت آسیب دیده آن قرار داشتند. اشخاص و شرکت های خصوصی در فرانسه قدم جلو نهادند و صدها میلیون یورو برای ساخت مجدد این بنای قدیمی و ارزشمند هزینه کردند. باهم به تماشای تصاویری مستند از داخل کلیسای نتردام، پس از آتش سوزی می اندازیم.

پس از آتش سوزی چه بر سر کلیسای نتردام آمد؟

تصویری که در 16 آوریل 2019 گرفته شده، نشان دهنده محرابی است که با آوارهای نیم سوز شده در داخل کلیسای نتردام احاطه شده است.

  1. نیم سوز شده در داخل کلیسای نتردام احاطه شده است.
  1. این عکس که در روز سه شنبه 16 آوریل 2019 به وسیله تشکیلات آتش نشانی پاریس گرفته شده است، نشان می دهد که آتش نشانان آب را به داخل کلیسای نتردام راهنمایی می نمایند.
  1. شعله ها در حفره های سقف کلیسای نتردام دیده می شوند، 15 آوریل 2019
  1. این عکس که از برنامه های تلویزیونی فرانسه گرفته شده، یک دستگاه با کنترل از راه دور را نشان می دهد که در حال آنالیز قسمت های آسیب دیده کلیسا می باشد، 15 آوریل 2015
  1. قسمت داخلی کلیسای نتردام از بیرون در ورودی قابل مشاهده است، 16 آوریل 2019، یک روز پس از آتش سوزی
  1. ویرانه های آتش سوزی در داخل کلیسای نتردام قابل مشاهده است، 16 آوریل 2019، یک روز پس از آنکه آتش سوزی باعث خراب شدن کلیسا شد
  1. چشم انداز ای از پنجره هایی با شیشه های رنگی داخل کلیسای آسیب دیده نتردام. این تصویر طی بازدید وزیر داخلی فرانسه کریستفکاستانر در 16 آوریل 2019 ثبت شده است.
  1. تصویری از سقف آسیب دیده کلیسای نتردام، عکس در 16 آوریل 2019 گرفته شده است.
  1. تصویری که در 16 آوریل 2019 گرفته شده است، نمایی داخلی از کف کلیسای نتردام را در پاریس در روز پس از حادثه نشان می دهد که باعث ویرانی ساختمان شد.
منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1728

به "پس از آتش سوزی چه بر سر کلیسای نتردام آمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از آتش سوزی چه بر سر کلیسای نتردام آمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید