کشته شدن 2 نفر بر اثر حملات نیروهای وابسته به آمریکا در حومه حلب

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، منابع سوری از کشته و زخمی شدن چند نفر بر اثر حملات نیروهای وابسته به آمریکا در سوریه خبر دادند.

کشته شدن 2 نفر بر اثر حملات نیروهای وابسته به آمریکا در حومه حلب

بر اساس این گزارش؛ یک رسانه روسی بیان کرد که یک زن و یک کودک در حومه شرقی حلب بر اثر حملات نیروهای سوریه دموکراتیک وابسته به آمریکا کشته شدند.

منابع سوری گزارش دادند: بر اثر حملات نیروهای قسد به روستای الحمران در حومه جرابلس یک زن 48 ساله و کودک 12 ساله او کشته شدند و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

جزییات بیشتری در این باره مخابره نشده است.

از سوی دیگر انفجار دو مین جداگانه به جا مانده از گروه های تروریستی در حومه حماه و الرقه دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار سانا در استان حماه از انفجار یک مین به جا مانده از گروه های تروریستی در منطقه وادی العذیب شمال شرقی شهر سلمیه اطلاع داد.

همچنین منابع محلی در استان الرقه گزارش دادند: یک مین به جا مانده از گروه های تروریستی در روستای ام حویش در حومه شهر الرقه منفجر شد و منجر به کشته شدن دو کودک از اهالی این روستا شد.

خبر دیگر از سوریه اینکه سانا گزارش داد: کارگران و کارشناسان شرکت برق رسانی حسکه تعمیر خط 20 کیلوولت که ایستگاه پمپاژ آب علوک در الحسکه را تغذیه می نماید، به خاتمه رساندند.

مدیر شرکت برق رسانی حسکه به خبرنگار سانا تاکید نمود: کارشناسان شرکت پیروز به بازسازی و تعمیر خط انتقال برق 22 کیلو/وات که ایستگاه پمپاژ آب علوک در الحسکه را تغذیه می نماید، شدند و فردا آب آشامیدنی از سمت ایستگاه آب علوک به روی شهر حسکه و حومه آن وصل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1500

به "کشته شدن 2 نفر بر اثر حملات نیروهای وابسته به آمریکا در حومه حلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 2 نفر بر اثر حملات نیروهای وابسته به آمریکا در حومه حلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید