گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، حاشیه دیدار ژاپن - عمان؛ اعتراض های تمام نشدنی عمانی ها به داور و آرامش حاکم در تماشاگران ژاپنی

به گزارش لیسون، در جریان دیدار تیم های ژاپن و عمان شاهد اعتراض های مکرر به داوری از سوی عمانی ها بودیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، حاشیه دیدار ژاپن - عمان؛ اعتراض های تمام نشدنی عمانی ها به داور و آرامش حاکم در تماشاگران ژاپنی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، دیدار تیم های ژاپن و عمان از گروه F رقابت های جام ملت های آسیا در حالی در استادیوم زاید اسپورت سیتی ابوظبی در حال برگزاری است که با حواشی زیادی روی سکوها همراه بوده است. این مسابقه در نیمه اول دو صحنه مشکوک داوری داشت که باعث شد تماشاگران و خبرنگاران عمانی حسابی از کوره در رفته و اعتراض شدیدی را به داوری داشته باشند.

بیش از 2 هزار تماشاگر در استادیوم حضور دارند که در این بین تعداد تماشاگران عمانی به مراتب بیشتر است.

شور و هیجان در نزد تماشاگرانی عمانی بسیار بیشتر از ژاپنی ها بود و به نظر می آمد طرفداران چشم بادامی خیلی با آرامش بازی را دنبال نموده و تیم ملی کشورشان را تیمی بسیار بهتر از حریف می دانند.

دروازه بان عمان به خاطر مهار چند ضربه ژاپنی ها در نیمه اول بارها از سوی تماشاگران هموطنش تشویق شد و به نوعی محبوب ترین عضو تیمش بود.

طرفداران ژاپنی در طول دقایق بازی بیشتر نظاره گر بازی بودند تا اینکه از حملات تیمشان هیجان انگیز شوند. این در حالی بود که وقتی عمانی ها به دروازه ژاپن نزدیک می شدند طرفداران این تیم سر از پا نمی شناختند.

پنالتی دقیقه 27 ژاپن در شرایطی رقم خورد که تماشاگران و نیمکت نشینان این تیم اصلاً اعتقادی به خطای پنالتی نداشتند. در این بین دروازه بان عمان به شدت به داور اعتراض نموده و حتی او را با دست هل داد که داور فکر کرد مدافع عمان این کار را نموده و به اشتباه به این بازیکن کارت زرد نشان داد.

دقیقه 43 بازی توپ در حالی که می رفت در درون دروازه ژاپن قرار بگیرد به دست مدافع این تیم برخورد کرد، اما داور بی تفاوت از کنار این صحنه رد شد تا همه بازیکنان، نیمکت نشینان و طرفداران عمانی به شدت به تصمیم وی اعتراض نمایند. در این بین بعضی از خبرنگاران و مسئولان اماراتی از صندلی با صدای بلند اعتراض خود را به گوش مسئولان AFC رساندند.

در خاتمه نیمه اول عمانی ها حلقه اتحاد تشکیل دادند تا با روحیه بهتری نیمه دوم را شروع نموده و امیدوار به تغییر نتیجه بازی باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 537

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، حاشیه دیدار ژاپن - عمان؛ اعتراض های تمام نشدنی عمانی ها به داور و آرامش حاکم در تماشاگران ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، حاشیه دیدار ژاپن - عمان؛ اعتراض های تمام نشدنی عمانی ها به داور و آرامش حاکم در تماشاگران ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید