احتمال جذب ستاره تراکتور از سوی استقلال؛ دژاگه آبی پوش می شود؟

به گزارش لیسون، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال با جذب احتمالی اشکان دژاگه می تواند برنده جابجایی زمستانی فوتبال ایران شود.

احتمال جذب ستاره تراکتور از سوی استقلال؛ دژاگه آبی پوش می شود؟

به گزارش خبرنگاران، استقلالی ها در فصل جابجایی با بازیکنان زیادی مذاکره کرده اند که یکی از آنها اشکان دژاگه است، بازیکنی که با توجه به شرایط مالی باشگاه تراکتور به هیچ عنوان از شرایط خود راضی نیست و ممکن است او هم مثل احسان حاج صفی جدا شود. در این بین شنیدیم با توجه به رابطه نزدیکی که فرهاد مجیدی با زنوزی، مالک تراکتور دارد، استقلالی ها امیدوارند در ازای مبلغی بتوانند اشکان دژاگه را جذب کنند.

استقلالی ها مدت هاست به دنبال جذب یک بازیکن بازیساز هستند و بدون تردید جذب دژاگه می تواند این مشکل آبی ها را به طور کامل حل نماید. استقلال در صورت جذب دژاگه می تواند برنده فصل جابجایی شود چرا که دژاگه یکی از با کیفیت ترین بازیکنان سال های اخیر فوتبال ایران محسوب می شود.

سرمربی استقلال نام 4 بازیکن را به باشگاه استقلال داده که قرار است از بین آنها، 2 بازیکن با این باشگاه قرارداد امضا کنند. کار استقلال در فصل جابجایی زمستانی با جذب 2 بازیکن تمام می شود. فرهاد مجیدی در جابجایی قصد داشت سروش رفیعی یا مجتبی حق دوست را به خدمت بگیرد که البته جذب هر 2 بازیکن با مخالفت 2 باشگاه سپاهان و ذوب آهن منتفی شد. اما حالا فرهاد مجیدی بعد از جذب آرمان رمضانی، نام 4 بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده که قرار است از بین آنها استقلال 2 بازیکن را به خدمت بگیرد.

استقلال کنار مذاکره با امین قاسمی نژاد به صورت موازی مذاکره با اشکان دژاگه را هم پیش برده و قرار است از بین آنها یکی را به خدمت بگیرد. شاید در نگاه اول جذب دژاگه دور از ذهن به نظر برسد اما این بازیکن از شرایط پرداختی باشگاه تراکتور اصلا راضی نیست و گفته می شود احتمال این موضوع وجود دارد که او تصمیم به جدایی بگیرد. گفته می شود مجیدی از مسئولان باشگاه استقلال خواسته از بین قاسمی نژاد و دژاگه، یکی را جذب کنند.

در این بین فرهاد مجیدی روی جذب آرمین سهرابیان و رضا میرزایی هم نظر مثبت دارد و هرکدام که با استقلال به توافق برسند، جذب نفر دوم منتفی می شود. در حال حاضر لیست استقلال پر است و با جدایی دانشگر و فرشید باقری آبی ها می توانند دو بازیکن جذب کنند.

از طرفی شاید هافبک تیم فوتبال استقلال نیم فصل دوم را با پیراهن سپاهان به میدان برود. به نظر جدایی فرشید باقری از استقلال قطعی است. فرشید باقری طی 5 فصل حضور در استقلال هرگز نتوانست روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند؛ البته در این موضوع مصدومیت های پی در پی بی تاثیر نبوده است. باقری در ابتدای فصل قصد داشت از استقلال جدا شود؛ به دلیل شرایط خاص این تیم او قراردادش را تمدید کرد اما حالا گفته می شود هافبک آبی ها تصمیم دارد فوتبالش را در تیمی ادامه بدهد که بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند.

در این بین شنیدیم محرم نویدکیا به سبک بازی فرشید باقری اعتقاد زیادی دارد و با توجه به جدایی مهدی کیانی احتمالا هافبک نیم فصل اول استقلال جانشین او خواهد شد. این خبر از سوی مدیران سپاهان تایید یا تکذیب نشده است اما در اطراف این تیم شایعاتی وجود دارد که فرشید باقری به زودی تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد.

پس از درگیری میان محمد دانشگر با فرشید اسماعیلی که در دقایق انتهای بازی با پیکان رخ داد، مدافع آبی پوشان با دستور مستقیم فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شد و حتی ظاهرا آبی پوشان به دنبال معاوضه او با یکی از بازیکنان مدنظر خود هستند. آنگونه که رسانه ها نوشته اند، دانشگر پس از انتها بازی با بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال به جر و بحث پرداخته و به حالت عصبانی رختکن تیم را ترک کرده و پس از آن نیز و در مقابل اتوبوس تیم، با یکی از هوادارانی که در آنجا حضور داشته، درگیر شده است. هت تریک دانشگر در درگیری ها باعث شد تا فرهاد مجیدی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده و آنها به دنبال معاوضه دانشگر با یکی از بازیکنان مدنظر مجیدی باشند.

به نظر می رسد در تمرین امروز استقلال، فرشید اسماعیلی که دوستی چندساله ای با دانشگر داشته و این مدافع با خود او در دیدار با پیکان دچار درگیری لفظی شد، به دنبال وساطت برای بازگشت دانشگر به تمرینات تیم بوده است. تصاویری از صحبت های او با مجیدی، غلامپور و کمالوند منتشر شده که خود این فرضیه را به شدت تقویت می کند.

از عکس های تمرین استقلال اینگونه به نظر می رسد که اسماعیلی پس از صحبت با فرزاد و فرهاد مجیدی، به دنبال پادرمیانی برای بخشش دانشگر بوده است. او حتی دقایقی را نیز با بهزاد غلامپور به صحبت پرداخت تا احتمالا پیام عذرخواهی دانشگر را به او ابلاغ کرده و به نوعی غلامپور نیز با گذشت از اتفاقات پیش آمده، زمینه ساز بازگشت این مدافع اخراجی به تمرینات باشد.

البته مذاکره با مجیدی و غلامپور انتها تلاش های فرشید اسماعیلی نبوده است. او دقایقی را نیز با فراز کمالوند مدیرفنی استقلال به صحبت در این خصوص پرداخت و از آنجایی که رابطه فرهاد و فراز خوب است، اسماعیلی این شانس را نیز امتحان کرده تا شاید کمالوند در این قضیه وساطت کرده و مانع از جدایی دانشگر شود. فرشید اسماعیلی امروز در تمرین آبی پوشان تقریبا با تمام اعضای کادرفنی استقلال به صحبت پرداخت تا دانشگری که به نظر می رسد بابت رفتارهایش سخت پشیمان است، به تمرینات این تیم بازشود.

به هر حال دانشگر که یکی از مدافعان خوب و گلزن لیگ به شمار می رود، در سالهای گذشته بارها از سوی مربیان استقلال اخراج شده که این مسائل، جنبه های فنی بالای او را تحت الشعاع قرار داده است. این مدافع در موارد گذشته پس از عذرخواهی به تمرینات بازگشته است و باید دید تلاش های فرشید اسماعیلی چه نتیجه ای در پی خواهد داشت و فرهاد مجیدی این بار نیز از حاشیه هایی که دانشگر ایجاد کرده می گذرد یا چوب خط های این مدافع پر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1525

به "احتمال جذب ستاره تراکتور از سوی استقلال؛ دژاگه آبی پوش می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جذب ستاره تراکتور از سوی استقلال؛ دژاگه آبی پوش می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید