الکترونیک آرتز: مشتریان ما روی سوییچ بازی نمی کنند

به گزارش لیسون، بازی سیمز (The Sims) روی سوییچ به نظر ایده آل می رسد. یک بازی باحال درباره مدیریت زندگی روزمره انسان های مجازی که در آن گرافیک و نرخ فریم بالا اهمیتی ندارد. با اینحال، رئیس الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، در جلسه ای با سهامدارن شرکت، استدلالاتی را عنوان کرد در پاسخ به اینکه چرا این شرکت شرایط را به شکلی دیگر می بیند، و اینکه چرا بازی سیمز - و بهتر است بگوییم تقریبا هیچکدام از بازی های این شرکت - را روی نینتندو سوییچ عرضه نکرده است.

الکترونیک آرتز: مشتریان ما روی سوییچ بازی نمی کنند

اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، رئیس الکترونیک آرتز، طی پرسش و پاسخی با سرمایه گذاران، در پاسخ به پرسشی در باب عدم عرضه بازی سیمز روی کنسول محبوب نینتندو سوییچ، چنین گفت:

هر بار که ما مسائل مربوط به یک پلتفرم را بررسی می نماییم، در واقع در حال نگاه کردن به چیزهای مختلفی هستیم. یک، آیا این بازی، از نظر نحوه کنترل بازی و یا اکوسیستم جامعه بازی کنندگان آن، واقعا مناسب این پلتفرم خاص هست؟ دو، آیا جامعه طرفداران این پلتفرم، علاقه ای به این بازی خاص نشان می دهند؟ یا ترجیح می دهند آن را روی پلتفرم دیگری بازی کنند؟

ویلسون ادامه داد که داده های الکترونیک آرتز نشان می دهد که بخش بزرگی از دارندگان نینتندو سوییچ، علاوه بر این کنسول خاص، به ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، و یا کامپیوتر شخصی هم دسترسی دارند، و با وجود داشتن کنسول سوییچ، اغلب موارد ترجیح می دهند که بازی های ما را روی سایر پلتفرم ها بازی کنند. به عبارت دیگر، الکترونیک آرتز احساس نمی کند که ساخت نسخه های سوییچ بازی هایش برای دارندگان این کنسول چندان جذابیتی داشته باشد، چراکه حتی دارندگان نینتندو سوییچ هم این بازی ها را روی پلتفرم های دیگر تجربه می کنند.

ویلسون ضمن اشاره مستقیم به بازی سیمز، سختی بالقوه به اشتراک گذاری محتوا روی نینتندو سوییچ را یک عامل مهم برای این تصمیم برشمرد. او قصد دارد هفت میلیون بازی کننده جدیدی را که در چند ماه اخیر به این بازی روی آورده اند، روی پلتفرمی که مخصوصا برای اشتراک محتوا، خلاقیت و سفارشی سازی های کاربران ساخته شده است، کماکان درگیر این بازی نگه دارد.

واقعیت اینست که همان بازی های اندکی هم که از سوی الکترونیک آرتز بر روی نینتندو سوییچ عرضه شده است، خیلی هم بی مشکل نبوده اند. به عنوان نمونه، نسخه سوییچ فیفا 19 از لحاظ گرافیکی، با فاصله، ضعیف ترین نسخه بازی بود. علاوه بر آن، در گذشته الکترونیک آرتز خصوصیاتی را برای نسخه فیفا 19 روی سوییچ تبلیغ کرده بود، که عملا در این نسخه وجود ندارد. همین ماه گذشته بود که تعدادی از کاربران سوییچ گزارش دادند که از نینتندو پرسشنامه ای دریافت کرده اند درباره فیفا 20 برای سوییچ، که ظاهرا از علاقه آنها برای خرید بازی روی این کنسول پرسیده است، و در صورت دریافت پاسخ منفی، از آنها خواسته است که دلایل خود را بیان کنند.

به هر صورت، تعیین نیست که دلیل اینکه این تعداد زیاد از بازی کنندگان ترجیح می دهند بازی های الکترونیک آرتز را روی سایر پلتفرم ها تجربه کنند، به دلیل سطح پایین تر بودن نسخه سوییچ آنهاست، یا دلایل دیگری دارد؛ به هر حال، این قضیه یک احتمال ممکن است. این قضیه هر دلیلی که داشته باشد، به نظر می رسد که الکترونیک آرتز قصد ندارد که بازی سیمز را در آینده نزدیک روی کنسول محبوب نیتندو سوییچ عرضه کند.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 252

به "الکترونیک آرتز: مشتریان ما روی سوییچ بازی نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز: مشتریان ما روی سوییچ بازی نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید