انتخاب کتاب سلوک با همسر برای بخش کتابخوانی برنامه به خانه بر می گردیم

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ کتاب سلوک با همسر (نه حرف من، نه حرف تو، حرف خدا) که این هفته مورد توجه سردبیران برنامه به خانه برمی گردیم قرار گرفته: کتابی است 312 صفحه ای نوشته جعفر صالحان که توسط انتشارات تراث در سال 91 به چاپ درآمده است و کتابی است که در مجالس اخلاقی و تربیتی به یک کتاب مرجع تبدیل شده که خیلی از کارشناسان و مشاوران تربیتی و خانواده مطالعه آن را به مراجعان خود پیشنهاد می دهند.

انتخاب کتاب سلوک با همسر برای بخش کتابخوانی برنامه به خانه بر می گردیم

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کتاب سلوک با همسر راهی جلوی پای ما قرار می دهد تا به خدا نزدیک تر شویم اما از راهی متفاوت که شاید خیلی حواس مان به آن نبوده است. برای مایی که معمولاً دنبال نسخه های عجیب و غریب با توصیه هایی سخت و غیرطبیعی می گردیم، اینکه کسی بهترین راه نیل به تقرب را دقت در رفتارهای خانوادگی معرفی کند شاید عجیب باشد.

چندی است که برنامه به خانه بر می گردیم با تکیه به ترویج فرهنگ کتابخوانی و با توجه به موضوعات هفتگی خود کتاب هایی را معرفی و بخش هایی از آن کتاب توسط مجریان برنامه در طول هفته می خوانند.

برنامه به خانه برمی گردیم کاری است از گروه خانواده و کودک شبکه پنج که عصر هر روز به جز روزهای آدینه میهمان خانه های خانواده های ایرانی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1089

به "انتخاب کتاب سلوک با همسر برای بخش کتابخوانی برنامه به خانه بر می گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب کتاب سلوک با همسر برای بخش کتابخوانی برنامه به خانه بر می گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید