تئاتر پرنسس استرالیا و تسخیر به وسیله روحی سرگردان (تور استرالیا ارزان)

به گزارش لیسون، سالن تئاتر شاهزاده یکی از قدیمی ترین تئاترهای استرالیا بوده که گفته می گردد روح یکی از پرفورمنسرهایی که روی صحنه فوت کرد، تئاتر را به تسخیر خود درآورده است. بازیگران تئاتر جماعتی اهل خرافات بوده و از اجرای مکبث شکسپیر همواره بعنوان اجرای اسکاتلندی یاد می نمایند، چرا که اعتقاد دارند که به زبان آوردن نام اصلی اجرا در داخل تئاتر بدشانسی با خود به همراه خواهد آورد. بسیاری از سالنهای اجرای نمایش در سراسر دنیا این ادعا را دارند که هر از گاهی سر و کله روح بازیگران، عوامل صحنه، تماشاگران و حتی منتقدان در سالنهای تئاتر پیدا می گردد. با ما در این مقاله مجذوب کننده و خواندنی همراه شوید تا شما را با اسرار تئاتر پرنسس استرالیا Princess Theatre آشنا کنیم.

تئاتر پرنسس استرالیا و تسخیر به وسیله روحی سرگردان (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

جایگاه ویژه

سالن تئاتر شاهزاده Princess Theatre فارغ از اینکه بعنوان یکی از قدیمی ترین مکانهای تاریخی شهر شناخته می گردد، چندان تفاوتی با داستانهای خرافاتی ارواح ندارد. یک صندلی در جایگاه ویژه در شب اول هر اجرا برای روح خواننده اپرای برجسته ای که روی صحنه تئاتر فوت کرد، در نظر گرفته می گردد. فدریک که به نام فدریکی معروفیت داشت، در روز 3 مارس سال 1883 میلادی در حال اجرای نقش مفیستوفل در نمایش Faust بود که دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

از آن موقع تا به حال، پرسنل تئاتر پرنسس استرالیا و بازیگران زیادی مدعی شده اند که روح او را با لباس مبدل در سالن رویت کردند و تئاتر پرنسس نیز به افتخار این پرفورمنسر حاضر در دنیای مردگان، یک رستوران را به نام او نامگذاری کرد. این رستوران با یادبود و تصاویری از رویدادهای شکل گرفته در تئاتر قرن نوزدهم میلادی بازسازی شده و اجراهای برجسته به همراه یک پرتره بزرگ فولادی ضد زنگ از فدریکی که انگار چشمانش شما را در طول اتاق دنبال می نمایند، در همه جا بچشم می خورند.

نکاتی که بهتر است قبل از رفتن بدانید

اساسا این تئاتر دومین تئاتر محسوب می گردد. در اصل، این مکان ابتدا در سال 1854 میلادی بعنوان سالن آمفی تئاتر سیرک مانند استلی افتتاح شد و سپس، پس از چند سال بازسازی شده و بعنوان سالن پرنسس آغاز بکار کرد تا اینکه، نهایتا در سال 1886 میلادی بطور کامل تخریب و از نو ساخته شد.

در ادامه بخوانیدجاهای دیدنی ملبورن | معرفی جاذبه های گردشگری ملبورن در استرالیامنبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2173

به "تئاتر پرنسس استرالیا و تسخیر به وسیله روحی سرگردان (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتر پرنسس استرالیا و تسخیر به وسیله روحی سرگردان (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید