جاذبه های تفریحی و گردشگری کوالالامپور

به گزارش لیسون، کوالالامپور همه ساله پذیرای بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان می باشد. آسمان خراشهای دیدنی، گوناگونی فرهنگ و مذهب، مراکز خرید خیره کننده و دیگر جذابیت ها، تور کوالالامپور را به عنوان یکی از پر هوادار ترین تور ها برای جهانگردان تبدیل نموده است. تعدادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری کوالالامپور با هم می بینیم.

جاذبه های تفریحی و گردشگری کوالالامپور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

  • آکواریوم KLCC

    آکواریوم KLCC در نزدیک برج های پتروناس واقع شده است . دارای تونلی به طول 90 متر در زیر آب می باشد و شما در این جا می تواند بیش از 3000 موجود دریایی با شکل ها و اندازه های متفاوت را ببینید که که در محیطی مشابه محیط طبیعی زندگی خود زندگی می نمایند. یادتان نرود که از قسمت کوسه ماهی ها، (نوعی ماهی پهن برقی) ، مار ماهی ها و … دیدن فرمایید. پیشنهاد Stingrays می کنیم برا رفتن KLCC حتما از راننده تاکسی بخواهید که شما را سمت درب آکواریوم پیاده کند.

  • باغ وحش Negara

    این باغ وحش در 13کیلومتری مرکز کوالالامپور واقع شده است. آکواریوم این بـاغ وحش به آکواریوم تانکا عبد الرحمن شهرت دارد که بسیار جالب و تماشایی است. و در آن بیش از 80گونه متفاوت از آبزیان دریایی را نگه داری می نمایند و انواع بی مهرگان نیز در این دریاچه یافت می شوند. شما می توانید تاکسی بگیرید و یا از طریق Putra که هر یک ساعت یک بار از این جهت می گذرد به آنجا بروید.

  • بلندی های گتینگ Genting Highlands

    شهرک گنتینگ یک شهرک توریستی تفریحی با آب وهوای خنک و مطلوب است و در بلندترین منطقه کوالالامپور واقع شده است . گنتینگ ترکیبی از مراکز تجاری و تفریحی و هتلهای متعدد می باشد.

    بلندیهای گنتینگ با ارتفاع 2000متری از سطح دریا، یک شهر باشکوه که بر روی بلندترین نقطه این تپه واقع شده است و در 50کیلومتری کوالالامپور واقع شده است. برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ می توان از تله کابین مجموعه استفاده کرد که 3.38 کیلومتر طول دارد و بلند ترین و سریع ترین تله کابین آسیای جنوب شرقی قلمداد شده است. این فرصت مطلوبی برای استراحت بعد از شلوغی و فشار موجود در پایتخت فراهم می نماید.

  • باغ پرندگان

    باغ پرندگان در بخشی از منطقه ای موسوم به دریاچه Gardens ساخته شده است و این منطقه آرام و زیبا در حدود 60 هکتار وسعت دارد و در سال 1888 ساخته شده است و به کمربند سبز کوالالامپور تبدیل شده است. این محل یک دریاچه مصنوعی بوده و بازدیدنمایندگان می توانند یک قایق تفریحی کرایه نموده و درون آب از دیدن این همه زیبایی لذت ببرند. بازدیدنمایندگان با قدم زدن در این باغ پیاده روی لذت بخش را تجربه می نمایند. شما می توانید در محل های معین شده برای استراحت توقف کنید. در این محل ها مکانی برای بازی بچه ها، زمینی برای دویدن، محلی برای تمرینات ورزشی و قایق سواری ایجاد شده است. باغ پرندگان محل زندگی بیش از 3000 پرنده از 200 گونه متفاوت از سراسر جهان است.

  • بازار مرکزی

    بازار مرکزی در حاشیه محله چینی ها واقع شده است. ساختمان این بازار قدیمی و متعلق به سال 1928 می باشد که برای معماری زیبایش برنده جایزه ای ارزشمند شده است. همچنین این بازار از تهویه مناسبی برخوردار است که بازدید نماینده های بسیاری را به خود جذب می نماید. این بازار بهترین مکان برای جهانگردانی است که قصد خرید صنایع دستی، هنری، طراحی روی پارچه و لباسهای سنتی را دارند. هرچیزی که شما اراده کنید می توانید در اینجا تهیه کنید و لحظات خوبی را در این بازار سپری کنید. این بازار هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

  • برجهای پتروناس Petronas

    یکی از مهم ترین علل جذابیت کوالالامپور برج های بلند پتروناس است که از بلندترین برجهای جهان می باشند. زمانی که بر بلندای آن می ایستید می توانید منظره ای زیبا و به یاد ماندنی از کل شهر را مشاهده نمایید. برجهای پتروناس از بلندترین برج های جهان است که در حدود 452 متر ارتفاع دارد. این ساختمان توسطcesar pelli تحت تأثیر طرح های اسلیمی طراحی شده است. این برج ها 88 طبقه دارد که تمام آن از شیشه و فولاد است. به طور تقریبی این ساختمان 32000 پنجره دارد.

  • پارک پروانه ها

    باغ پروانه های کوالالامپور در نزدیکی دریاچه Gardens واقع شده است. این باغ تقلیدی از محل زندگی واقعی پروانه ها در جنگلهای گرجهتی است. برای جلوگیری از فرار پروانه ها از باغ، آن را به صورت سر پوشیده ساخته اند که با توری بزرگ محافظت می گردد. این پارک محل زندگی 6000 پروانه از 120 گونه متفاوت است که در میان 15000 گل و گیاه واقع شده است وهزینه بالایی برای نگهداری از آن صرف می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 695

به "جاذبه های تفریحی و گردشگری کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های تفریحی و گردشگری کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید