جنگل شناور جزیره هوم بوش در سیدنی (تور ارزان استرالیا)

به گزارش لیسون، منطقه ای ثروتمند اطراف خلیج هوم بوش در سواحل جنوبی رودخانه پاراماتا در غرب سیدنی قرار گرفته است که زمانی در این محل مواد زائد و زباله های صنعتی تخلیه و جمع آوری میشده است و علاوه بر این زباله ها، کشتی های فرسوده نیز در این منطقه رها می شدند. شرکت های خصوصی هر ماه مبلغی را به شرکت کشتیرانی پرداخت می کردند و کشتی های غیرقابل استفاده خود را به این منطقه می آوردند تا اینکه قسمت هایی از کشتی ها که قابل استفاده هستند، تعمیر و دوباره مورد استفاده قرار بگیرند. اوراق کردن این کشتی های فرسوده سال 1966 آغاز می گردد اما به طور ناگهانی قبل از اینکه همه کشتی ها اوراق شوند، این عملیات متوقف می گردد. در بندر هوم بوش سیدنی هنوز بدنه چهار کشتی و بقایای چنیدین قایق دیگر وجود دارد که طبق قانون تصویب شده در سال 1976 همه کشتی های قدیمی و تاریخی که بیش از 75 سال قدمت دارند به عنوان بخشی از تاریخ این منطقه باید در این بندر نگهداری و محافظت بشوند. یکی از این کشتی های قدیمی که اس اس آیرفیلد (SS Aryfield) نام دارد، در خلیج هوم بوش چشم انداز ای زیبا و شگفت انگیز بوجود آورده است.

جنگل شناور جزیره هوم بوش در سیدنی (تور ارزان استرالیا)

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

کشتی اس اس آیرفیلد سال 1911 ساخته شد و ابتدا اس اس کوریمال (SS corrimal) نامیده می گردد و سپس در شرکت گرنچ ماوث داک یارد در بریتانیا مورد استفاده قرار می گیرد. این کشتی با بدنه ای استیل و موتور تک پروانه مخصوص حمل زغال سنگ ساخته می گردد که 1140 تن وزن و 70 متر درازا داشته است. در طول جنگ جهانی دوم از کشتی اس اس کوریمال برای انتقال تجهیزات و مهمات نظامی برای نظامیان آمریکایی مستقر در منطقه ها صلح طلب استفاده می شد.

قیمت بلیط هواپیما سیدنی

فهرست هتل های سیدنی

کشتی اس اس کوریمال سال 1950 به فروش گذاشته می گردد و انتها در سال 1951 شرکت Miller steam ship آن را خریداری می نماید و نام این کشتی را از اس اس کوریمال به اس اس آیرفیلد تغییر می دهد. این کشتی سال 1972 از رده خارج و غیرقابل استفاده می گردد و برای اوراق شدن به خلیج هوم بوش منتقل می گردد. با گذشت زمان بوته ها، گیاهان و درختانی بر روی عرشه کشتی اس اس آیرفیلد رشد و این کشتی را به جنگلی شناور تبدیل می نمایند که به یکی از زیبایی های شگفت انگیز در خلیج هوم بوش شهر سیدنی تبدیل می گردد.

پل معلق سئول شاهکار معماری کره جنوبی

با ساختمان باگل هوس در مسکو بیشتر آشنا شوید

گشت و گذار در بارسلون با اتوبوس توریستی

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2148

به "جنگل شناور جزیره هوم بوش در سیدنی (تور ارزان استرالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل شناور جزیره هوم بوش در سیدنی (تور ارزان استرالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید