خبرنگاران رقم مبتلایان به کرونا در ووهان به یک نفر کاهش یافت

به گزارش لیسون، پکن- خبرنگاران- کمیسیون ملی بهداشت چین روز سه شنبه اعلام نمود در 24 ساعت گذشته 21 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین شناسایی شده است که تنها یک مورد آن در شهر ووهان کانون شیوع این ویروس بوده است.

خبرنگاران رقم مبتلایان به کرونا در ووهان به یک نفر کاهش یافت

به گزارش خبرنگاران با این حال کمیسیون ملی بهداشت چین بیان کرد در 24 ساعت گذشته 20 مورد وارداتی ابتلا به کرونا در چین ثبت شده و 12 تن دیگر نیز بر اثر ابتلا به کرونا در شهر ووهان جان خود را از دست داده اند در حالی که دو نفر مشکوک هم شناسایی شده اند.

بر اساس این آمار از 20 مورد افراد مبتلا وارداتی به چین 9 مورد در پکن، سه مورد در شانگهای، سه مورد در گواندونگ و در استان های ججیانگ، شاندونگ، یونن، شانشی و منطقه خودمختار گوانگشی هم هر کدام یک مورد گزارش شده است.

بر اساس گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین، در 24 ساعت گذشته همچنین در چین 13 تن جان باخته اند که تمام آنها در شهر ووهان کانون اولیه این ویروس بوده است با این حساب شمار کل مبتلایان در چین به 80 هزار و 881 تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و 226 نفر رسیده است.

تعداد کل مبتلایانی که از خارج به چین برگشته اند هم به 143 نفر افزایش یافته است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین بیان کرد با درمان 930 نفر در 24 ساعت گذشته تعداد کل بهبود یافتگان در چین به 68,679 نفر رسیده است.

علاوه بر خاک اصلی چین، 235 نفر هم در نواحی خودمختار و ویژه هنگ کنگ، ماکائو و تایوان به کرونا مبتلا شده اند.

سازمان بهداشت دنیای هم بیان کرد شمار مبتلایان به کرونا در سراسر دنیا با شناسایی 13 هزار و 874 تن در 24 ساعت گذشته به 86 هزار و 434 نفر و شمار جان باختگان هم با ثبت 848 نفر در 24 ساعت گذشته به سه هزار و 388 تن رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 862

به "خبرنگاران رقم مبتلایان به کرونا در ووهان به یک نفر کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رقم مبتلایان به کرونا در ووهان به یک نفر کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید