خریداری 1200 موتورسیکلت برای محیط بانان

به گزارش لیسون، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از خریداری 1200 دستگاه موتورسیکلت با کیفیت و ارسال آن در کشور برای محیط بانان اطلاع داد.

خریداری 1200 موتورسیکلت برای محیط بانان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی سلاجقه در مراسم رونمایی از تجهیزات محیط بانان، گفت: 1200 دستگاه موتورسیکلت با کیفیت بالا مخصوص منطقه ها کوهستانی با اعتبار 64 میلیارد تومان خریداری شده است که تا انتها هفته آینده تمام موتورسیکلت ها به کل کشور ارسال می گردد و به هر استان 16 دستگاه تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه این تعداد تجهیزات کافی نیست و امیدوارم با این کار حداقل گره ای از مسائل و فعالیت محیط بانان باز گردد، تاکید نمود:در فاز بعدی وسایل نقلیه مناسب ازجمله خودرو های استاندارد برای محیط بانان خریداری گردد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بحث اساسی ما این است که میدان را پایش کنیم و تجهیزات محیط بانان را به روز رسانی نماییم.

طرح محیط بانان اسب سوار آنالیز می گردد

رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به طرح محیط بانان اسب سوار گفت: خیلی از مسائل در داخل کشور در ابتدا اتفاق می افتد و بعد رها می گردد مطمئن باشید در رابطه با طرح محیط بانان اسب سوار آن را آنالیز می کنیم و هر جایی که اسب و قاطر قابلیت استفاده داشته باشد محیط بانان را تجهیز می کنیم و ظرفیت آن وجود دارد، ولی بیشترین کوشش ما این است که از تجهیزات به روز و نو استفاده نماییم.

وزارت نیرو در مورد حق آبه تلاب ها عمل کند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد خشک شدن خلیج گرگان گفت: موضوع بارش در کشور بهانه ای شده برای ما و واقعا وزارت نیرو در مورد تالاب های کشور که حق آبه آن ها مشخص شده اینجا وظایفی دارد که باید نسبت به آن عمل کند و اگر وزارت نیرو به تکالیف خود اقدام نکند ما از دولت می خواهیم تا نسبت به این موضوع ورود پیدا کند.

سلاجقه ادامه داد: دو هفته پیش به بازدید میدانی از تالاب میانکاله و خلیج گرگان داشتم لایروبی در حال اجرا است چرا که اگر شیب کانال به سمت دریا باشد مابقی آب نیز از تالاب خارج می گردد و یک طرح جامعی نیز برای احیای تالاب ها وجود دارد که این طرح در حال اجرا است. بعلاوه تالاب انزلی به سازمان محیط زیست بازگشت و ما دیگر اجازه دست اندازی به تالاب ها را نمی دهیم.

اجازه فعالیت به پروژه هایی که مشکل محیط زیستی داشته باشند، داده نمی گردد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به انتقال آب دریا گفت: با سفر های رئیس جمهور به استان ها نوید بسیار خوبی برای محیط زیست دارد و مردم نسبت به این موضوع امیدوار بوده و یکی از دستاورد های سفر رئیس جمهور این است که دیگر هیچ پروژه محیط زیستی در آن منطقه ها موافقت نمی گردد و پروژه هایی که مشکل محیط زیستی داشته باشد به هیچ عنوان اجازه فعالیت آن ها صادر نمی گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2044

به "خریداری 1200 موتورسیکلت برای محیط بانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری 1200 موتورسیکلت برای محیط بانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید