خریدی لذت بخش در تفلیس مال گرجستان

به گزارش لیسون، خرید یکی از برنامه های اصلی هر سفری است . در سفر به تفلیس نیز گردشگران تور گرجستان با سر زدن به مراکز خرید و بازارهای سنتی می توانند اقلام مورد احتیاج خود را تهیه نموده و برای آشنایان خود سوغاتی خریداری نمایند . در تفلیس گزینه های مختلفی برای خرید وجود دارد که تفلیس مال یکی از آن هاست . تفلیس مال ترکیبی از اوقات فراغت ، خرده فروشی و سرگرمی را ارائه داده و یکی از بزرگترین ها در تفلیس می باشد . گردشگران می توانند خریدی لذت بخش در تفلیس مال گرجستان داشته باشند چرا که این مرکز در 4 طبقه خود شعباتی از برندهای معروف محلی و بین المللی را جای داده و از معماری نوآورانه برخوردار می باشد .

خریدی لذت بخش در تفلیس مال گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

معرفی مرکز خرید تفلیس مال گرجستان

مرکز خرید تفلیس مال یا تبلیسی مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه جنوب قفقاز است . شرکت اماراتی رکین طراح و سازنده این مجتمع است . این شرکت با ترکیب معماری معاصر و نوآورانه با محیط زیست سبز و زیستگاه طبیعی توانسته یکی از منحصر به فردترین مراکز خرید تفلیس و منطقه را احداث کند . تفلیس مال با دسترسی آسان از مرکز شهر در کیلومتر شانزدهم خیابان آقمشنبلی واقع شده و با امکانات مناسبش تجربه جدیدی برای خانواده های گرجی و گردشگر ها به ارمغان می آورد . تفلیس مال یکی از برترین مراکز خرید گرجستان محسوب می گردد .

مرکز خرید تبلیسی مال Tbilisi Mall منعکس کننده فرهنگ و خواسته های معاصر گرجستان است . مرکز خرید تفلیس در 4 طبقه ساخته شده و بیش از 70 هزار متر مربع وسعت دارد . این مجتمع شامل 150 فروشگاه ، 2700 فضای پارکینگ ، یک هایپر مارکت به مساحت 15 هزار متر مربع و مرکز سرگرمی 1000 متر مربعی می باشد . همچنین در این مجموعه علاوه بر فروشگاه های مختلف ، سینمایی چند پرده ای ، فودکورت و مرکز تفریحی خانوادگی ایجاد شده است . در واقع گردشگران با انتخاب تفلیس مال ، فرصت خرید و تفریح را به صورت همزمان برای خود رقم می زنند .

در مرکز خرید تفلیس چه چیزی در انتطار گردشگران است ؟

در مرکز خرید تبلیسی مال تمامی سلیقه ها می توانند خریدی مناسب داشته داشند . در این مجتمع امکان خرید اقلامی چون پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی بهداشتی ، عطر ، زیورآلات و جواهرات ، لوازم خانگی ، اسباب بازی ، لوازم کامپیوتری و موبایل فراهم شده است . همانگونه که بیان شد تفلیس مال میزبان تعدادی از برندهای معروف است که از جمله این مارک های جهانی می توان به ماسیمو دوتی ، گپ ، زارا ، برشکا ،بانانا رپابلیک و … اشاره کرد .

یکی از نکات قابل توجه در تفلیس مال گرجستان این است که فضای داخلی این مجتمع متناسب فصل با تغییر همراه می گردد . چرا که در آن علاوه بر نمایشگاه های فصلی و گالری های دیدنی فصلی ، تزیینات و دکوراسیون مجموعه و فروشگاه ها نیز تغییر می نماید .

اطلاعاتی درباره تبلیسی مال

  • آدرس مرکز خرید تفلیس مال : 16th km, 16th km Davit Aghmashenebeli Ave, Tbilisi 0131, Georgia
  • وب سایت تفلیس مال گرجستان : https://tbilisimall.com/en/
  • ساعت کاری Tbilisi Mall : همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • تعداد فروشگاه های مرکز خرید تفلیس : 150 فروشگاه
  • چگونه به تفلیس مال برویم : این مجتمع در فاصله 13 کیلومتری شمال مرکز شهر واقع شده و به راحتی با استفاده از تاکسی تنها با پرداخت 5 لاری ، اتوبوس خط 121 و مینی بوس های خط 44 ، 51 ، 87 ، 116 و 117 قابل دسترسی است .
منبع: لذت سفر
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 827

به "خریدی لذت بخش در تفلیس مال گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریدی لذت بخش در تفلیس مال گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید