لرستان بر سکوی نخست المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری ایستاد

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، سید علی شاهرخی در آیین اختتامیه اولین المپیاد وزنه برداری استعداد های برتر کشور اظهار کرد: در این رقابت ها استان لرستان با کسب دو مدال طلا یک نقره و یک برنز توانست برای اولین بار در تاریخ وزنه برداری این استان به عنوان قهرمانی دست یابد.

لرستان بر سکوی نخست المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری ایستاد

وی اضافه نمود: همچنین استان فارس با دو مدال طلا و یک نقره به نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت و استان خوزستان نیز با یک طلا، دو نقره و سه برنز در صندلی سوم نهاده شد.

رئیس هیئت وزنه برداری لرستان گفت: تیم های مازندران، آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی و البرز نیز در صندلی های چهارم تا هشتم جدول رده بندی نهاده شدند.

شاهرخی اضافه نمود: این رقابت ها از یکم آذرماه به میزبانی خرم آباد و در سالن مسابقات شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی برگزار گردید که در آن 300 ورزشکار حضور یافته بودند.

وی اعلام کرد: با توجه به حجم بالای تعداد شرکت کننده از 26 استان، لرستان توانست میزبانی بسیار مطلوب و شایسته ای از این المپیاد داشته باشد که ضروری است از همکاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 102

به "لرستان بر سکوی نخست المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان بر سکوی نخست المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید