مدل باغچه دیواری در دکوراسیون داخلی منزل ، باغچه عمودی

به گزارش لیسون، در این مطلب به آنالیز مدل باغچه دیواری بسیار شیک و مدرن در داخل منزلی واقع در شهر میلان ایتالیا می پردازیم که با سبک طراحی خاص خود جلوه ای کاملا مدرن و ساده را در دکوراسیون داخلی به تصویر کشیده است. همانطور که در عکس های زیر تعیین است این خانه لوکس از یک تراس بسیار عظیم بهره می برد که می تواند بعنوان اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی دوم نیز مورد استفاده قرار بگیرد. اما نکته اصلی و جالب در طراحی این خانه همان باغچه های دیواری یا عمودی هستند بطوریکه سعی شده در قسمت های مهم خانه از این باغچه ها استفاده گردد تا همگی اعضای خانواده در هر مکانی که هستند (حتی در حمام) قادر به دیدن این گیاهان سرسبز و شاد باشند.

مدل باغچه دیواری در دکوراسیون داخلی منزل ، باغچه عمودی

جهت دریافت خدمات طراحی خانه های ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

نکته بسیار جالب در خصوص این باغچه های دیواری گیاهانی هستند که در این باغچه ها روییده اند. گیاهان طوری انتخاب شده اند تا در تمامی فصول سال حتی زمستان یک گیاه بخصوص شکوفه می زند و زیبایی شگفت انگیزی به محیط می دهد. ارزش این باغچه ها با وجود چنین گیاهان دوچندان می گردد که نشان دهنده هوشمندی مالک در این زمینه و اهمیتی که گیاهان طبیعی برای او دارند است. حتی بروی رنگ شکوفه گیاهان هم دقت شده است تا هر گیاهی با رنگ بخصوص خود بتواند شادابی و جذابیت را به دکوراسیون خانه بیاورد.

در کنار این گیاهان سرسبز و زیبا کفپوش های چوب طبیعی نیز به هارمونی و هماهنگی بیشتر دکوراسیون خانه یاری زیادی نموده است. حتی میز ناهارخوری در آشپزخانه نیز از چوب طبیعی همرنگ با کفپوش خانه انتخاب شده تا در کنار جایگاه هایی فلزی محیطی ساده اما لوکس و شیک را به چشمان بیننده منتقل کند. جکوزی موجود در تراس خانه نیز در تمامی فصول سال قابل استفاده است زیرا از سیستم گرمایشی بخصوصی بهره می برد که آنرا در زمانی قابل استفاده می نماید. در شکل های زیر قسمت ها مختلفی از این خانه آپارتمانی زیبا در کنار باغچه های دیواری زیبایش را مشاهده خواهید کرد.

آپارتمان واقع در میلان ایتالیا:

منبع: اتاق
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1174

به "مدل باغچه دیواری در دکوراسیون داخلی منزل ، باغچه عمودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل باغچه دیواری در دکوراسیون داخلی منزل ، باغچه عمودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید