مشخصات نمایشگر گلکسی اس 21 فاش شد

به گزارش لیسون، طی روزهای اخیر خبرهای زیادی پیرامون گوشی های سری گلکسی اس 21 شنیده ایم. با این سرعتی هم که اطلاعات مربوط به این پرچم دارها در حال انتشار است، به نظر می رسد عرضه زودهنگام آن ها شایعه نیست. تا به این لحظه از یک سری قابلیت های این گوشی مطلع شده ایم، اما به تازگی یکی از افشاگران معروف، بخشی از اطلاعات مربوط به نمایشگر گلکسی اس 21 را هم فاش کرد.

مشخصات نمایشگر گلکسی اس 21 فاش شد

سامسونگ امسال قصد دارد 6 هفته زودتر از سری گلکسی اس 21 رونمایی کند. دلیل این کار هنوز تعیین نیست. اما یک سری احتمالات وجود دارد مبنی براینکه سامسونگ خواسته با عرضه زودهنگام این گوشی ها، فرصت خودنمایی را از آیفون 12 بگیرد. از آنجایی هم که عرضه این گوشی ها با تأخیر یک ماهه همراه بود، غول کره ای فرصت را غنیمت شمرد و در تلاش است با جابه جایی 6 هفته ای، آیفون ها را به چالش بکشد.

با این حال خبرها و شایعه های زیادی پیرامون نماینده های جدید سامسونگ وجود دارد که جدیدترین آن ها هم نمایشگر آن ها را هدف قرار داده. به ادعای Ice Universe، یکی از قابل اعتمادترین افشاگران حوزه فناوری، گویا نمایشگر گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس 2 بعدی، یا در واقع تخت خواهد بود. نمایشگر خمیده هم تنها در گلکسی اس 21 اولترا استفاده خواهد شد. سامسونگ معمولا پرچم داران خود را با نمایشگرهای خمیده راهی بازار می کرد اما تصمیم گرفت این سیاست را با عرضه سری نوت 20 تغییر دهد و تنها مدل قدرتمندتر را به چنین نمایشگری مجهز کند.

اما نکته بسیار جالب و هیجان انگیز در رابطه با این گوشی ها، همسان بودن حاشیه ها در هر 4 طرف گوشی است. اگر از گوشی های سامسونگ استفاده می کنید، می بینید که میزان حاشیه در قسمت پایینی بیشتر از 3 طرف دیگر است. اما گویا در سری گلکسی اس 21، تمامی این حاشیه اندازه برابری خواهند داشت و این می تواند در زیبایی گوشی تأثیر به سزایی داشته باشد.

تا به این لحظه در رابطه با نمای جلویی و پشتی این گوشی ها تصاویری در اختیار داشتیم و با اطلاعاتی هم که به تازگی از آن منتشر شده، به نظر می رسد می توانیم حدس بزنیم این گوشی ها در نهایت به چه شکلی خواهند بود.

  • نخستین تصاویر رندر گلکسی S21 منتشر شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1283

به "مشخصات نمایشگر گلکسی اس 21 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات نمایشگر گلکسی اس 21 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید