نسخه موبایل و کنسول بازی Vampire Survivors چند نفره می گردد

به گزارش لیسون، بازی بازماندگان خون آشام (Vampire Survivors) یکی از عناوین بسیار محبوب در فروشگاه استیم است. این بازی توانست نمرات خوبی کسب کند و توجه گیمرها را به خود جلب کند. بازی بازماندگان خون آشام در انتهای سال 2021 میلادی عرضه شد. این بازی در سبک روگ لایک بوده و یکی از عناوین بسیار خاص سال 2022 بود. حال شرکت سازنده با یک به روزرسانی بزرگ دوباره این بازی را زنده نموده است.

نسخه موبایل و کنسول بازی Vampire Survivors چند نفره می گردد

بازی بازماندگان خون آشام یکی از عناوین خاص در سبک روگ لایک است. از همان ابتدا هم معین بود که شرکت سازنده حالت چند نفره را به آن اضافه خواهد نمود. حال در به روزرسانی اخیر این بازی حالت چند نفره به آن اضافه شده است. بازیکنان می توانند تا 4 نفر وارد این حالت شده و حتی در کنار هم این بازی را تجربه نمایند. تنها چیزی که شما برای تجربه چند نفره این بازی احتیاج دارید، دسته به تعداد بازیکنان است.

در کنار این حالت، نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز عرضه شد. حالت چند نفره نیز در کنسول سوییچ در ابتدا وجود خواهد داشت که با وجود جویکان (Joy-Con) می تواند تجربه جالبی را به کاربران ارائه دهد. شرکت سازنده در متنی شرح داد که همچنان به پشتیبانی و پیشرفت بازی بازماندگان خون آشام ادامه خواهد داد.

یکی از نکات جالب اضافه شده به بازی قابلیت شخصی سازی حالت چند نفره است. به این شکل که شما می توانید بر طبق سلیقه خود یک بازی را طراحی نموده و از تجربه آن با دوستان خود لذت ببرید. همینطور اینکه شرکت سازنده برای اینکه بخش چند نفره و همکاری (Co-Op) مجذوب کننده بگردد، تعدادی مکانسیم خاص را به آن اضافه نموده است.

با معرفی نسخه سوییچ هواداران درخواست حالت کراس سیو (Cross Save) را دارند. حالتی که در آن به کاربر اجازه داده می گردد تا فایل های ذخیره شده خود را در میان کنسول های مختلف اجرا کند. شرکت سازنده در پاسخ به این سؤال نیز گفته که دارد روی این سیستم کار می نماید. در اصل این شرکت تا الان تعدادی آزمایش پیروز در این زمینه انجام داده است. همینطور اینکه به زودی سیستم ذخیره ابری (Cloud Save) را نیز به بازی اضافه خواهد نمود.

در کنار همه این موارد بازی بازماندگان خون آشام از یک موتور انیمیشن سازی نو استفاده خواهد نمود. این موتور باعث خواهد شد تا بازی روان تر اجرا شده و انیمیشن های بهتری هم داشته باشد. شرکت سازنده گفت که در این مدت هر دو موتور در حال اجرای بازی بودند. حال نوبت به این رسیده که دیگر تفاوتی میان نسخه های مختلف بازی وجود نداشته باشد. در نتیجه بازماندگان خون آشام به طور کامل به موتور نو جابجا خواهد شد. علت جابجایی هم این است که توانمندی موتور نو بسیار بیشتر از قبلی است. به همین علت دست شرکت سازنده برای ساخت و پردازش موارد مختلف در این بازی بسیار بازتر است.

یکی از نکات مثبت عناوین مستقل توجه به نظر کاربران است. به همین علت است که این عناوین رفته رفته بزرگتر شده و به غول هایی مثل تراریا (Terraria) یا ماینکرفت (Minecraft) تبدیل می شوند. حال با توجه به استقبال بسیار خوبی که از بازی بازماندگان خون آشام شد، این بازی آینده خوبی دارد. پشتیبانی شرکت هم از آن بسیار عالی بوده و این شرکت به نظر کاربران توجه می نماید. پس امکان پیشرفت و ارتقاء بیشتر این بازی همچنان وجود دارد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2259

به "نسخه موبایل و کنسول بازی Vampire Survivors چند نفره می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه موبایل و کنسول بازی Vampire Survivors چند نفره می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید