نمونه کار بازسازی ساختمان قبل و بعد تعمیرات خانه همراه با تصویر

به گزارش لیسون، یکی از راه های ایجاد جذابیت و راحتی بیشتر در فضای زندگی، بازسازی ساختمان است. امروزه افراد به دلیل توجه بیشتر به سبک دکوراسیون داخلی، به دنبال تغییر سبک فضای زندگی خود هستند. از این رو، به انجام بازسازی آشپزخانه، فضای نشیمن، اتاق خواب ها، حمام و دستشویی و فضاهای دیگر اقدام می نمایند. اما قبل از انجام هر کاری، دیدن نمونه کار بازسازی ساختمان می تواند برای افراد نقش الهام بخش داشته و ایده های بکری را به آن ها بدهد. به همین منظور، ما در مقاله دیگری از خبرنگاران به چندین نمونه از قبل و بعد کار بازسازی ساختمان می پردازیم.

نمونه کار بازسازی ساختمان قبل و بعد تعمیرات خانه همراه با تصویر

جهت دریافت خدمات اجرای تعمیرات کلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. تعمیرات جزئی و کلی ساختمان با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

نمونه کار بازسازی آشپزخانه

برای بازسازی فضای آشپزخانه کفپوش جدید، کابینت های سفید، شیرآلات طلایی رنگ، لوازم و وسایل جدید در آشپزخانه و بسیاری از رنگ ها مهم ترین موارد به روزرسانی شده برای ایجاد ظاهری تازه به این خانه قدیمی است.

بازسازی در آشپزخانه می تواند تا 90 درصد بازده ای داشته باشد. آشپزخانه همچنین یکی از اولین مواردی است که افراد هنگام تصمیم گیری برای بازسازی ساختمان انجام می دهند. اگر بودجه محدودی دارید، بر روی بعضی جزییات آشپزخانه تمرکز کنید:

  • افزودن یک سبک آشپزخانه جزیره برای ایجاد فضای بیشتر
  • رنگ کردن دیوارهای آشپزخانه
  • تغییر و نصب کابینت های جذاب و کاربردی

مطلب پیشنهادی: مراحل بازسازی آشپزخانه و هزینه آن همراه با تصاویر قبل و بعد

نمونه کار بازسازی فضای نشیمن

بخشی از تعمیرات اساسی شامل رسیدگی به این فضای نشیمن کم نور و تبدیل آن به فضایی روشن و زیبا برای کل خانواده بود. این فضا به طرحی باز تغییر شکل داده است! شومینه قهوه ای و دیوارهای بی حال همه از بین رفته اند. اکنون با رنگ آمیزی سفید و کرمی دیوارها در دولایه، حس طراوات وارد این فضا شده است.

بهترین بازسازی در این نمونه مرتبط به شومینه است. شومینه در رنگ صورتی بچگانه با کاشی های هندسی نقاشی شده است؛ این یک ایده فوق العاده ساده اما تاثیرگذار است. مبلمان این فضا برای زیبایی بیشتر به یک میز چوبی باکیفیت و یک جایگاه مدرن به روز شده است. بازسازی فضای نشمین به شکل اصولی به گرمی و راحتی اهالی خانه می افزاید.

نمونه کار بازسازی دستشویی

تغییر شکل باورنکردنی حمام یک چالش سخت گیرانه است! اما وقتی به یک تغییر کامل دست پیدا می نماید، بسیار باورنکرنی خواهد بود. دیوارهای مشکی، یک کابینت حوله برنجی رنگ، کفپوش های کاشی کاری شده که لوکس بودن را تداعی می نماید، بخش های اصلی بازسازی این حمام هستند.

یک دوش شیشه ای طلایی به طراحی حمام اضافه شده است و رادیاتورها برای مطابقت با دیوارها به رنگ مشکی رنگ آمیزی شده اند. کاشی کاری دیوار و کف نیز از حالت کرمی بی روح در آمده و ظاهری متناسب با رنگ مشکی و توناژ رنگی سفید و رنگ سبز گیاهان پیدا نموده است. با زیرکی و بدون آنکه موقعیت وسایل تغییر کند، از فضایی کسل نماینده به فضایی شاداب و لوکس قدم می گذاریم!

نمونه کار بازسازی پذیرایی

این نوع بازسازی با استفاده از رویکرد سرگرم نماینده، با صرفه مالی و ترکیبی ارائه شده است. در این تصویر می بینیم که اگرچه فضای پذیرایی عظیم، روشن و خوش فرم است، اما بهم ریختگی، چیدمان نامناسب و احساس کوچک بودن فضا را تداعی می نماید.

مطلب پیشنهادی: مراحل بازسازی خانه ؛ قبل از پرداخت هزینه تصمیم درست را بگیرید!

با بازسازی می توان فضا را از نو زنده کرد. در اطراف یک مبل زیبای سبز رنگ می توان انواع و اقسام گیاهان را مشاهده کرد که به تازگی فضا افزوده اند. دیوار از رنگ کرمی به سفید تغییر رنگ داده است تا لوکس بودن و تمیزی را نشان دهد. آثار آویزی بر روی دیوار با یک فرش نرم و کوسن های ترکیبی، ظاهری جذاب و سرزنده به پذیرایی بخشیده اند.

نمونه کار بازسازی اتاق خواب

این اتاق خواب پر از ایده های جذاب برای ایجاد احساسی مثبت در افراد است. اتاق خواب آشفته و شلوغ حالا تبدیل به یک اتاق مدرن و زیبا شده است. رنگ شیری اتاق به رنگ خاکستری آرامش بخش تبدیل شده است. وی علاوه بر یک رادیاتور سفید و یک شومینه آهنی باریک و مشکی در دل دیوار نصب شده است تا یک نقطه کانونی جدید ایجاد گردد و سبک راحت و گرم اتاق را برجسته کند.

کنج دیوار به فضایی برای دراور تبدیل شده است. دورتادور پنجره به رنگ سفید درآمده است تا تاکیدی بر نور بیشتر به فضای داخل باشد. هدف در بازسازی این اتاق خواب، ایجاد سادگی و جلوگیری از هر هرج و مرج بوده است. کفسازی اتاق نیز تغییر نموده است و پارکت جای خود را به سرامیک سفید داده است.

نمونه کار بازسازی حمام

این تغییر شکل حمام بسیار شگفت انگیز است! یک حمام بژ قدیمی به یک حمام تازه و روشن با پانل دریایی و کاشی کاری جدید تغییر نموده است. شیرآلات طلایی رنگ به همراه رنگ آبی بدنه وان و سفیدی کاشی های دیوار، تجسم تمیزی و لوکس بودن هستند. حمام قبلی در انبوهی از رنگ های کرمی و قهوه ای پنهان شده است اما اکنون سفیدی به ایجاد یک فضای گیرا یاری نموده است.

کف حمام نیز با کاشی های الگودار زیبا به رنگ های آبی و سفید، تداعی نماینده پس زمینه کلی فضا هستند. به ویژه چنین طرحی را می توان در حمام های قدیمی ایرانی به خوبی مشاهده کرد. رنگ آبی و کاشی های الگودار، همه الهام گرفته از سبک های معماری ایرانی است. این حمام احساس یک فضای آرامش بخش را تداعی می نماید.

نمونه کار بازسازی راهروها

این راهروی ورودی، رنگ و شخصیت را به فضا دمیده است. چیزی که به وضوح این راهرو ساده و کم نور را به محیطی الهام بخش تبدیل نموده است. فضای گرفته و بی جان راهرو اکنون با رنگ های زنده و پر شور، جانی دوباره گرفته اند. رنگ قهوه ای به فضا حالتی قدیمی و متروکه داده است. اما رنگ های سُرمه ای و صورتی نشاط خاصی را در راهرو ایجاد نموده اند.

اغلب افراد از چنین فضاهایی چشم پوشی می نمایند و بیشتر توجه خود را به نشیمن، اتاق خواب و نشیمن جلب می نمایند. اما این راهروی ورودی با رنگ سرمه ای عمیق برای دیوارها، درب ورودی صورتی کم رنگ و کف کاشی کاری شده طرح دار، تاثیر بصری فوق العاده ای را در فضا ایجاد نموده اند. رنگ آمیزی سفید نرده پله، عناصر رنگی قوی تر را متعادل نموده است.

کلام آخر

نمونه کار بازسازی ساختمان نقشی الهام بخش برای افراد دارد. بسیاری از کسانی که نمی دانند دقیقاً دنبال چه چیزی هستند، نمونه کار به آن ها یاری می نماید تا به نیازهای خود پاسخی جامع دهند. اگر قصد بازسازی فضای منزل خود را دارید، سعی کنید برحسب مقدار بودجه خود، بهترین و مناسب ترین شیوه طراحی و استفاده از مصالح را به کار ببرید. بهترین کار این است که آن را به متخصصین حرفه ای در امر طراحی و اجرا بسپارید تا در نهایت حداکثر لذت و استفاده را از فضای زندگی خود ببرید.

منبع: ویکی ساختمان
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1311

به "نمونه کار بازسازی ساختمان قبل و بعد تعمیرات خانه همراه با تصویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه کار بازسازی ساختمان قبل و بعد تعمیرات خانه همراه با تصویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید