واکنش تند شجاع خلیل زاده به خبر اغفال بازیکنان پرسپولیس!

به گزارش لیسون، در شرایطی که چندی پیش استادالدوحه قطر در خبری مدعی شد که احمد نوراللهی جدیدترین بازیکنی خواهد بود که از لیگ ایران راهی این کشور خواهد شد، طی ساعات اخیر شایعاتی درباره دخالت شجاع خلیل زاده در این انتقال شکل گرفته است.

واکنش تند شجاع خلیل زاده به خبر اغفال بازیکنان پرسپولیس!

بعضی چنل ها با اعلام این موضوع که ردپای شجاع خلیل زاده، مدافع حال حاضر الریان قطر که در ابتدای فصل جاری از پرسپولیس راهی لیگ ستارگان قطر شده، در موضوع انتقال بازیکنان کنونی این تیم به دوحه دیده می گردد، باعث شدند تا این مدافع ملی پوش نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

خلیل زاده با رد این اتفاق واکنش تندی نسبت به این موضوع داشت و از طرفداران این تیم خواست تا اخبار واقعی را از رسانه های معتبر و قابل استناد دنبال نمایند:

طی ساعات اخیر خبری عجیبی در یکی از چنل های فیک و زباله منتشر شد که هر چقدر با خودم کلنجار رفتم تا واکنشی نسبت به آن نداشته باشم نشد؛ متاسفانه رشد فضای مجازی و اغفال بعضی فوتبالدوستان با استناد به این اخبار بی پایه و اساس باعث شد تا توضیحاتی درباره آن داشته باشم.

اینکه بنده قصد اغفال بازیکنی از پرسپولیس برای حضور در لیگ قطر را داشته باشم از پایه و اساس دروغ است و تنها می توانم لفظ چرت را برای روشن تر شدن آن بگویم. نه بنده دست به اغفال بازیکنی زده ام و نه مدیران پرسپولیس که قابل احترام هم هستند، این ذهنیت را دارند و چیزی درباره آن به من گفته اند.

در دنیای حرفه ای فوتبال جهت انتقال بازیکن کاملا معین است و مسلما بدون دلال بازی و واسطه گری های مرسومی که ردپای آن در همین کانال هم کاملا معین است، صورت می گیرد. بار دیگر با احترام به همه طرفداران عزیز پرسپولیس باید بگویم بنده هیچ صحبتی و دخالتی در اتفاقات پرسپولیس و خصوصا انتقال و صحبت با هم تیمی های سابقم برای حضور در قطر نداشته ام و در شرایطی که شاهد رسانه های قابل احترامی در ایران هستیم، امیدوارم بساط این چنل های دوزاری و بدون منبع برچیده گردد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1601

به "واکنش تند شجاع خلیل زاده به خبر اغفال بازیکنان پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند شجاع خلیل زاده به خبر اغفال بازیکنان پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید