چگونه پیام های واتساپ را بدون اطلاع فرستنده پیام بخوانیم؟

به گزارش لیسون، ممکن است برایتان پیش آمده باشد که درگیر یک مکالمه بوده و یا بخواهید بدون آنلاین شدن، پیام هایی که در واتساپ برایتان ارسال می شود را بخواهید. چندین راه حل برای این کار وجود دارد که در این مطلب آن ها را به شما آموزش می دهیم.

چگونه پیام های واتساپ را بدون اطلاع فرستنده پیام بخوانیم؟

راه اول: غیرفعال کردن تیک آبی

اگر نمی خواهید فرستنده متوجه خواندن پیام از طریق شما شود، می توانید ویژگی Read Receipts را در تنظیمات واتساپ خود غیر فعال کنید. به یاد داشته باشید که این تنظیمات بصورت دو طرفه کار می کند؛ با خاموش کردن Read Receipts نه تنها فرستنده بلکه شما نیز نمی توانید متوجه شوید که آیا فرستنده نیز پیام شما را خوانده است یا خیر. برای خاموش کردن Read Receipts مراحل زیر را دنبال کنید:

1- ابتدا واتساپ را باز کرده و ب قسمت settings بروید.

2- روی Accounts و سپس Privacy ضربه بزنید.

3- در این قسمت گزینه Read Receipts را غیر فعال کنید.

راه دوم: خواندن پیام ها از طریق نوار اعلان

وقتی اعلان پیام واتساپ را در صفحه قفل گوشی مشاهده می کنید، آن را کنار نزنید. قفل گوشی خود را باز کنید و نوار اعلان را فشار دهید. در این قسمت پیام های واتساپ را به همراه سایر اعلان های گوشی خواهید دید. روی پیام واتساپ ضربه زده و نگه دارید. پس از آن پیام پیشرفته و می توانید بدون باز کردن چت پیام ارسالی را بخوانید. به این ترتیب می توانید بدون متوجه شدن فرستنده، پیام را بخوانید.

راه سوم: استفاده از حالت هواپیما

وقتی پیام را در واتساپ دریافت کردید، حالت هواپیما را در گوشی هوشمند خود روشن کنید. با این کار داده های وایفای و موبایل در دستگاه شما خاموش می شود. سپس به واتساپ برگشته و پیام های چت را بخوانید. در این صورت اگر Read Receipts را در دستگاه خود روشن کرده باشید، تیک آبی نمایش داده نخواهد شد و فرستنده متوجه خواندن پیام از طریق شما نمی شود. به خاطر داشته باشید حتما پیش از غیرفعال کردن حالت هواپیما در دستگاه خود، واتساپ را ببندید.

راه چهارم: اضافه کردن واتساپ به ویجت های صفحه اصلی

کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی می توانند ویجت واتساپ را به صفحه اصلی خود اضافه کنند. آن ها با استفاده از این ویژگی می توانند پیام های دریافتی از مخاطبین در واتس اپ را بدون باز کردن برنامه بخوانند. با ضربه زدن روی چت نشان داده شده در ویجت واتساپ باز می شود. در صورتی که نمی خواهید فرستنده متوجه خواندن پیام از طریق شما شود، باید از ضربه زدن بر روی چت خودداری کنند.

راه پنجم: نگه داشتن بر روی پیام واتساپ دسکتاپ

کاربرانی که از نسخه دسکتاپ واتساپ استفاده می کنند، می توانند بدون باز کردن پیام فرستنده، آن را بخوانند. به سادگی و با نگه داشتن بر روی چت مخاطبی که می خواهید پیام آن را بخوانید، یک حباب چت کل پیام را به شما نشان خواهد داد. این ترفند فقط برای آخرین پیام دریافت شده در چت کار می کند.

منبع: techbout

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2070

به "چگونه پیام های واتساپ را بدون اطلاع فرستنده پیام بخوانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پیام های واتساپ را بدون اطلاع فرستنده پیام بخوانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید