چین از پاوربانک 30هزار میلی آمپری رونمایی کرد

به گزارش لیسون، یک شرکت فناوری چینی از قدرت مندترین پاوربانک خود با ظرفیت 30هزار میلی آمپر رونمایی کرد.

چین از پاوربانک 30هزار میلی آمپری رونمایی کرد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از جی اس ام آرنا، شیائومی از عظیم ترین پاوربانک خود یعنی Mi Power Bank 3 با ظرفیت 30هزار میلی آمپر رونمایی کرد. این مقدار برای 5مرتبه شارژ یک تلفن همراه مانند Mi 10 و یا 10بار آیفون SE جدید، کافی است.

این پاوربانک دارای دو درگاه USB-A با اندازه کامل، یک درگاه USB-C و یک microUSB است. همچنین می تواند از درگاه های USB-A و USB-C به شما خروجی 18W (شارژ سریع) ارائه کند. باتری آن دارای حالت جریان کم برای وسایل کوچک (به عنوان مثال ساعت هوشمند یا هدفون بلوتوث) است که بعضی از پاور بانک ها با این مشکل روبرو هستند. اما در این محصول با دو بار ضربه زدن روی دکمه پاور می توانید به این حالت دسترسی پیدا کنید.

پاوربانک شیائومی با استفاده از درگاه USB-C خود می تواند با جریان 24وات شارژ گردد. به عنوان مثال اگر شارژر سریع 30واتی شیائومی دارید، باتری این پاوربانک طی 7ساعت و نیم می تواند 100 درصد پر گردد.این پاوربانک از 18 ژوئن به قیمت 24دلار به فروش می رسد.

4112/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1049

به "چین از پاوربانک 30هزار میلی آمپری رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین از پاوربانک 30هزار میلی آمپری رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید