یک کشته و 4 مصدوم در تصادف 207 با کامیونت

به گزارش لیسون، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن و مصدوم شدن چهار تن دیگر در پی تصادف خودرو 207 در جاده ورامین اطلاع داد.

یک کشته و 4 مصدوم در تصادف 207 با کامیونت

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران در باره جزییات این حادثه تصادف اظهار کرد: ساعت 9:45 دقیقه صبح روز جاری یک مورد حادثه تصادف در جاده ورامین به سمت تهران، مقابل دوربرگردان محله طالب آباد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. این قسمت خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است اما دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: عوامل اتش نشانی قرچک در محل حضور داشتند و در حال اجرا عملیات بودند.

ملکی گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو 207 با پنج نفر سرنشین به دلایل نامعینی به شدت با قسمت عقب یک کامیونت برخورد نموده و خودروی پژو تقریبا متلاشی شده بود.

وی اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان مصدومان که دو خانم و سه آقا بودند از خودرو خارج شده بودند. پس از معاینات اورژانس معین شد یک خانم که حدودا 27 ساله بود بر اثر شدن جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اضافه کرد: سه آقا و یک خانم دیگر دچار مصدومیت شده بودند که شرایط دو نفرشان بسیار وخیم بود. با توجه به احتیاج فوری به اعزام این افراد به مراکز درمانی با حضور هلیکوپتر امداد هوایی سریعا مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در سرانجام گفت: محل به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و ساعت 10:28 دقیقه عملیات به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1794

به "یک کشته و 4 مصدوم در تصادف 207 با کامیونت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 4 مصدوم در تصادف 207 با کامیونت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید