آلمان خواهان خروج نظامیان روسیه از مرز با اوکراین نشده است

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سخنگوی کاخ کرملین طی سخنانی گفت که صدر اعظم آلمان در تماس تلفنی خود با پوتین، به هیچ عنوان خواهان بیرون رفتن نیروهای نظامی روسیه از مرز این کشور با منطقه دونباس در اوکراین نشده است.

آلمان خواهان خروج نظامیان روسیه از مرز با اوکراین نشده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی در گفتگوی خبری خود با شبکه یک تلویزیون دولتی روسیه در پاسخ به این سوال که آیا مرکل خواهان عقب نشینی نیروی نظامی روسیه در مرز با اوکراین شده، توضیح داد: خیر. مرکل تنها عنوان نموده که اروپا نگران حضور نیروهای نظامی روسیه در مرز با اوکراین است. وی تنها چنین مطلبی را عنوان نموده است و رئیس جمهوری روسیه نیز در مورد این حضور نظامی به وی شرح داد.

پسکوف در ادامه سخنان خود اضافه نمود: مسکو شاهد عدم اجرای مفاد توافق مینسک در دونباس بوده و اوکراین نیز تنها اقدام به افزایش تحریکات در این منطقه می نماید. شرایط در دونباس به گونه ای است که مفاد توافق مینسک اجرا نمی گردد.

وی همچنین در مورد چرایی عدم اجرای توافق مینسک گفت: موقعیت کنونی دونباس با فعالیت های نیروهای نظامی اوکراین در ایجاد تحریک بیشتر در این منطقه مرتبط است.

سخنگوی کاخ کرملین دلیل افزایش تنش ها در دونباس را اقدامات آغازگرانه ارتش اوکراین دانسته و اقدامات متقابل نیروهای جدایی طلب را تنها پاسخی به رفتار خشونت بار نظامیان اوکراینی دانست که به گفته وی، همین امر موجب متوقف نشدن تنش ها و افزایش پی در پی آنها در این منطقه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1558

به "آلمان خواهان خروج نظامیان روسیه از مرز با اوکراین نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان خواهان خروج نظامیان روسیه از مرز با اوکراین نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید